سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت؛

انتقاد از دولت باید در راستای افزایش روزافزون وحدت ملی باشد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت : انتقاد از دولت باید در راستای افزایش روز افزون وحدت ملی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید‌سعید حیدری‌طیب با اشاره به اظهار نظر سید‌محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق در پی ارائه آمار درآمد 500 میلیارد دلاری دولت فعلی‌، رشد کمتر از 2 درصدی اقتصاد، و شبهه در ایجاد اشتغال دو میلیونی گفت : هر دولتی در زمان خدمت خود کارهای مثبت و منفی زیادی انجام می‌دهد.وی با بیان اینکه فصل، فصل اختلاف نیست افزود:صحبت‌ها و انتقادها نباید اختلاف‌انگیز و شبهه‌انگیز باشد چرا که اینگونه به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام صحبت‌ها و انتقادها باید در زمینه اصلاح مملکت و به نفع مردم باشد نه به دلیل منافع خود دیگران را تخریب کنیم و روح امید را از مردم بگیرم.

وی با اشاره به اینکه باید همیشه و در هر کاری پیرو خط رهبری بود افزود: اطلاعات و آگاهی ما از مسائل به اندازه آگاهی و بصیرت رهبری نیست وقتی رهبری موضوعی را قبول دارد جای هیچگونه شبهه‌ا‌ی باقی نمی‌ماند.

حیدری‌طیب افزود: نباید مسئله تحریم‌ها را نادیده گرفت انصافا در طی این 33 سال هیچ‌وقت فشار تحریم‌ها به این حد نبوده است با این وضعیت نیز به خوبی با این موضوع برخورد می‌کنیم و پیروز میدان هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت ادامه داد: با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری برای معرفی خود نباید چهره‌های مهم سیاسی را تخریب کرد چراکه دشمنان نظام اطراف ما را احاطه کرده و به دنبال شعله‌ور کردن اختلاف‌های داخلی هستند.

وی با بیان اینکه ایران قطب مهم خاورمیانه است گفت: بازیگر اصلی منطقه ایران است که در جهان در همه زمینه حرف برای گفتن دارد

حیدری‌طیب با اشاره به اظهارات خاتمی مبنی بر اینکه ما پیش از آنکه به دنبال حاکم کردن جناح خود باشیم به دنبال حاکم کردن عقلانیت هستیم، گفت: عقلانیت یکی از منابع فقه است و دین اسلام نیز بر همین مبنا استوار است و در نهایت عقلانیت همان بصیرت مقام معظم رهبری است و ما عقلانیت را با این معنی قبول داریم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.