سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه نقدی برا ی تیم صبا و گهر درود

کمیته انضباطی فدراسیون رای های خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم صبا قم و گهر درود از سری رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر در حالی 25/6/91در قم برگزار شد که تیم صبای قم  در شروع نیمه دوم  با یک دقیقه تاخیر و تیم گهر درود با دو دقیقه تاخیر وارد زمین شدند.
 بر همین اساس تیم صبا قم به پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی و گهر درود به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی  محکوم شد. تیم فوتبال صبای قم به دلیل تخلفات و فحاشی تماشاگرانش به پرداخت 20 میلیون ریال و تیم فوتبال گهر دردود با توجه به تخلف  تماشاگرانش به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
 ضمن اینکه کمیته انضباطی  به محمد یار محمدی –مدیر تیم گهر تذکر داد تا مقررات را رعایت کند. همچنین دیدار دو تیم ویژن فارس و پالایش گاز ایلام از رقابتهای  لیگ برتر فوتبال از هفته دوم بانوان در تاریخ 24/6/91 در شیراز برگزار شد که سپیده حاجی نصب بازیکن شماره 21 تیم پالایش گاز ایلام پس از پایان مسابقه نسبت به داور مسابقه مرتکب اهانت و در نتیجه با کارت قرمز داور مواجه شد و از زمین اخراج شد.
 بر همین اساس وی به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی  محروم و به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد./با
برچسب ها: فوتبال ، انضباطی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.