سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت دهه کرامت؛

برپایی جشن ملی روز دختر ویژه دختران جنوب تهران

همزمان با دهه کرامت جشن ملی روز دختر هشتم مهرماه سال جاری در منطقه 20 برگزار می شود.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) جشن بزرگ روز دختر ویژه دختران منطقه همزمان با هشتم مهرماه در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد.
غفوری در ادامه افزود: در راستای آشنایی بیشتر دختران با سیره حضرت معصومه (س) برنامه هایی را در قالب اردوهای فرهنگی زیارتی، کارگاه اموزشی مهارت های زندگی، مسابقه فرهنگی ادبی با عنوان نامه ای به حضرت معصومه (س) برای دختران منطقه در دهه کرامت برگزار کردیم.
وی ادامه داد: تجلیل از دختران نخبه و همنام حضرت معصومه(س) به همراه جشن روز دختر از برنامه هایی است که در طول دهه کرامت در سراهای محله و روستاهای حریم منطقه 20 برگزار می شود.
غفوری با اشاره به نزدیک شدن سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت: جشن های ویژه ای همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در سطح منطقه در مساجد، پایگاه ها و روستاهای منطقه تدارک دیده شده که در این روز برپا خواهد شد.
معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: برپایی مراسم روز دختر، مسابقه حجاب و عفاف و مسابقه آمادگی جسمانی بانوان، تور گردشگری، جشن تکلیف، جشن ولادت، اردوی آموزشی، تور گردشگری قم و جمکران، ارسال پیامک ولادت به مسئولان و شهروندان منطقه، و هویت بخشی به سیمای بصری شهر از جمله برنامه هایی است که در این دهه برگزار شده است./ف
برچسب ها: جشن ، ملی ، روز دختر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.