سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين به روز رساني18:10

پس از ورود "مهدی هاشمی" به تهران چه اتفاقاتي افتاد؟

مهدي هاشمي شب گذشته وارد تهران شد و صبح امروز به دادسراي شهيد مقدس رفت، اما شنيده‌ها حاكي از اين است كه وي در حال حاضر به زندان اوين منتقل شده است.

به گزارش حوزه  حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران ، مهدی هاشمی که ازتير ماه سال 88 در لندن به سر مي‌برد،شامگاه یکشنبه دوم مهر ماه جاری با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دوبی به کشور بازگشت که  دو فرزند دیگر اکبر هاشمی رفسنجانی ، فاطمه و یاسر که پيشتر به دوبي رفته بودند  وي  را همراهی کردند.

در حالي كه گفته مي‌شد در فرودگاه امام خميني(ره) هيچ کس از مهدي هاشمي استقبال نمي‌کند اما محسن هاشمی فرزند ديگر هاشمي رفسنجاني نيز از وی استقبال کرد.

بر اساس اين گزارش؛ شب گدشته نماینده دادستان استان تهران برای تفهیم اتهامات مهدی هاشمی در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران حضور پيدا کرده بود که پس از تفهیم اتهام به وي قرار شد نامبرده صبح امروز به دادسراي "شهيد مقدس" مراجعه کند.

صبح امروز مهدي هاشمي به همراه وکيلش عليزاده طباطبايي در دادسراي "شهيد مقدس" حاضر و پاره‌اي از توضيحات را ارائه کرد هنوز اطلاعات بيشتري از محتواي جلسه بازجويي برگزار شده در دادسراي شهيد مقدس اعلام نشده است.

صدور قرار بازداشت موقت و معرفي مهدي هاشمي به زندان

بنا بر اعلام دادستاني تهران، دقايقي پيش " ساعت 15:10" مهدی هاشمی پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان اوين شد و روند رسیدگی به اتهامات وي همچنان ادامه دارد.

بازجويي "مهدي هاشمي" ادامه دارد

وكيل مهدي هاشمي علي‌رغم اين كه دادستاني تهران با صدور اطلاعيه‌اي از بازداشت موكلش خبر داده، گفت: بازجويي از وي همچنان در دادسراي شهيد مقدس ادامه دارد و هنوز قرار بازداشتي براي مهدي صادر نشده است.
سيد محمود عليزاده طباطبايي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در مورد آخرين وضعيت رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي اظهار داشت: از زمان حضور مهدي در دادسراي شهيد مقدس تا اين لحظه بازجويي از وي همچنان ادامه دارد.

وكيل مهدي هاشمي در مورد تفهيم اتهامات وي افزود: بازجويي‌ها از مهدي ادامه دارد  و ما هم از مسايل مطرح شده اطلاعي نداريم و منتظريم بازجويي تمام و  قرار بازداشت يا وثيقه صادر شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه براي مهدي هاشمي قرار بازداشت صادر شده است يا خير، اظهار داشت: بازجويي‌ها همچنان ادامه دارد و قاضي رشته احمدي هم اعلام كرده هنوز تصميمي اتخاذ نشده است.

وكيل مهدي هاشمي خاطرنشان كرد: در صورت صدور قرار بازداشت،اعتراض خواهيم كرد.

انتقال مهدي هاشمي به اوين/ ادامه بازجويي‌ها فردا دنبال مي‌شود

شنيده‌ها و آخرين خبرها در مورد مهدي هاشمي حكايت از اين دارد كه بازجويي از وي در دادسراي شهيد مقدس به پايان رسيده و ادامه  بازجويي‌ها به فردا موكول شده است.

همچنين مهدي هاشمي با قرار بازداشت موقت به زندان اوين منتقل شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مهدی ، هاشمی ، تفهیم ، اتهام ، دادستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.