سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده اهر با انتقاد از پوشش خبري زلزله اخير:

نبايد اجازه داد رسانه‌هاي خارجي بازيگردان زلزله اخير ارسباران باشند

نماينده اهر و هريس از نحوه پوشش خبري زلزله اخير انتقاد کرد و گفت: نبايد اجازه داد رسانه‌هاي خارحي و بيگانگان، بازيگردان انعکاس اين واقعيت باشند.

عباس فلاحي باباجاني نماينده مردم اهر و هريس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ضمن انتقاد از نحوه انعکاس اخبار مربوط به زلزله اخير بعد از گذشت 43 روز از اين حادثه اظهار داشت: متاسفانه رسانه‌ها و مطبوعات داخلي آنگونه که انتظار مي‌رفت، نسبت به پوشش خبري زلزله شمال‌ غرب كشور اقدام نکردند‌.

وي گفت: يکي از رسالت‌هاي اصلي رسانه‌‌ها، پوشش واقعيت‌ها در جاي جاي کشور است که بايد به اطلاع ملت برسانند و ما نبايد اجازه دهيم رسانه‌هاي خارجي اين کار را انجام دهند‌.

عضو مجمع نمايندگان استان آذربايجان‌ شرقي خاطر‌نشان کرد: ملت غيور آذربايجان و مخصوصا مناطق زلزله‌زده ارسباران نسبت به انقلاب و ارزش‌هاي نظام پاي‌بند بوده و جنگ تبليغاتي و رواني دشمنان نمي‌تواند از وفاداري اين ملت نسبت به نظام بکاهد ولي نبايد اجازه داد رسانه‌هاي خارجي و بيگانگان بازيگردان انعکاس اين واقعيت باشند.

اين عضو کميسيون عمران مجلس اظهار داشت: بايد نقاط قوت و ضعف روند رسيدگي به وضعيت زلزله‌زدگان ارسباران به اطلاع عموم برسد تا ضمن ابراز همدردي به کمک اين مردم نيز بشتابند.

فلاحي‌ باباجاني در پايان يادآور شد: انتظار داريم رسانه‌ها و مطبوعات داخلي بيش از پيش به انعکاس و پوشش خبري وضعيت زلزله‌زدگان آذربايجان‌شرقي اقدام کنند.

گفتني است ساعت 15:53 روز شنبه 21 مرداد ماه سال جاري زلزله‌اي به بزرگي 6/2 در مقياس ريشتر شهرستان اهر و به فاصله زماني 10 دقيقه زلزله‌اي به بزرگاي 6/4 در مقياس ريشتر اين شهرستان و شهرستان هريس، ورزقان و روستاهاي تابعه را لرزاند.

بنابر اعلام آمار نهايي، 300 کشته و 1326 زخمي از اين زلزله بر جاي مانده است؛ روند بازسازي منطقه زلزله‌زده آذربايجان‌ شرقي کماکان در حال انجام است.
انتهاي‌ پيام/
برچسب ها: زلزله ، رسانه ، پوشش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.