سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه روند صعودی قیمت خودروهای وارداتی

طی ماه های گذشته به دنبال روند افزایشی نرخ ارز، قیمت انواع خودروهای وارداتی نیز روند صعودی داشته و در این بین قیمت هیوندا توسان با رشد بالای قیمتی به114 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،افزایش اخیر نرخ ارز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت خودروهای وارداتی گذاشته و هر روز شاهد افزایش نرخ این محصولات در بازار هستیم.

این افزایش مداوم قیمت ها سبب شده که یک قیمت مشخص و ثابتی برای هر خودرو وجود نداشته باشد و ممکن است هر محصولی بنا به سلیقه شخصی فروشنده و کمیاب شدن آن در بازار با تفاوت قیمت جند میلیونی به فروش برسد.

بر همین اساس خودروی هیوندا جنسیس که گفته می شود در بازار 130 میلیون تومان قیمت دارد با قیمتی بیش از 140 میلیون تومان هم به فروش می رسد.

همچنین قیمت بازار هیوندا I30  و هیوندا I20  به ترتیب در حدود 57 و 46 میلیو تومان است اما به گفته نممایشگاه داران این دو مدل خودرو بسته به نظر فروشنده و خریدار و کمیاب شدن در بازار ،به ترتیب با قیمت های 66 و 50 میلیون تومان هم به فروش رسیده اند.

بر اساس این گزارش آزرا گرانجور و سوناتا با افزایش قیمت 7 میلیون تومانی خود به ترتیب به 118 و 94 میلیون تومان رسیدند و جنسیس کوپه نیز با قیمتی در حدود 112 میلیون تومان به فروش می رسد.

بر همین اساس کیا اسپورتیج از 102 تا 104 میلیون تومان دست به دست می شود و تویوتا کرولا در مرز 80 میلیون تومان قرار گرفت .

پرادو نیز این روزها به قیمت بین 165 تا 170 میلیون به فروش می رسد که به گفته فعالان بازار بیشترین افزایش قیمت را از آن خود کرده است.  

همچنین خودروی پیکانتو محصول جدید شرکت کیا در بازار ایران نیز با قیمت 48 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

و اما قیمت 2  خودروی هیوندا سانتافه و هیوندا سوناتا در بازار به ترتیب 110 و 92 میلیون تومان است./عب

برچسب ها: قیمت ، خودرو ، ارز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.