سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسين معدني:

صعود به ليگ جهاني عامل خود نمايي بهتر بازيکنان/ خارجي هاي حاضر در ليگ برتر معتبرند

رقابتهاي ليگ برتر واليبال باشگاههاي کشور از 19 مهر ماه امسال با حضور 12 تيم آغاز خواهد شد.

  حسين معدني، سرمربي اسبق تيم ملي واليبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ترکيب تيم ها و نوع جذب بازيکن از سوي مربيان پيش بيني مي شود که ما امسال از ليگ با سطح کيفي بسيار بالا و حرفه اي تر از سنوات گذشته بهره مند باشيم.
وي تصريح کرد: در سال گذشته ورود برخي تيم ها باعث شد تا مبلغ قرار داد بازيکنان تا حد قابل توجهي افزايش يابد امسال تعداد اين باشگاهها کمتر شده اما هستند تيم هايي که بخواهند با بالا بردن رقم دستمزد بازيکنان به نوعي نيروهاي صاحب نام را در ترکيب خود قرار دهند.
 وي در خصوص بازيکنان خارجي که امسال با تيم هاي ايراني قرار داد همکاري بسته اند اظهار داشت: خوشبختانه امسال شاهد ورود واليباليست هاي خارجي معتبر در ليگ خواهيم بود، به طور مثال سرعتي زن تيم ملي بلغارستان، پاسور تيم ملي صربستان و... حضور اين دسته از بازيکنان خارجي نه تنها حاکي از رشد سطح کيفي خواهد داشت بلکه نشان از ارتقا واليبال ايران دارد.
معدني به تقسيم عادلانه بازيکنان صاحب نام و ملي پوش در تيم هاي ليگ برتري اشاره کرد و گفت: شاهديم که بازيکنان حرفه اي و ملي پوش در تيم هاي به خوبي پخش شده اند اين موضوع باعث نزديک شدن سطح بازيها و جذاب تر شدن مسابقات مي کند و بازيها تا حدودي عادلانه تر دنبال خواهد شد.
 سرمربي پيشين تيم ملي واليبال تاثير صعود واليبال به ليگ جهاني در مسابقات ليگ برتر مثبت ارزيابي کرد و افزود: ورود به ليگ جهاني انگيزه بازيکنان حاضر در مسابقات را تا حد قابل توجهي ارتقا داده و آنها از نهايت توان و استعدادهاي خود براي ارائه يک بازي خوب و حرفه اي و همچنين خودنمايي در برابر حريفان به کار خواهند گرفت تا در ليست دعوت شدگان به تيم ملي قرار گيرند. *تمرين در غياب مهره کليدي
سرمربي تيم واليبال باريج اسانس کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: تمرينات را با حضور علي رضا جديدي و حسن صنوبري در پست دفاع وسط دنبال مي کنيم و هم اکنون آمادگي بازيکنان در شرايط مطلوبي است.
 وي افزود: امير غفور قطر پاسور تيم ملي امسال هم در ترکيب تيم بازيج اسانس کاشان ماند، اما وي به دليل خدمت سربازي چند روزي است که در تمرينات حضور ندارد و ما برنامه هاي آماده سازي را در غياب اين مهره کليدي دنبال مي کنيم.
معدني تصريح کرد: براي رسيدن به هماهنگي مطلوب و آناليز عملکرد بازيکنان اين احتمال مي رود که در کاشان اقدام به برگزاري يک دوره مسابقات چهارجانبه کنيم./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.