سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سركارگذاشتن خاتمي تا استقبال روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب از يارانه ارزي!

محمد موسوي‌خوئيني‌ها در جلسه‌اي ضمن حمله به رئيس دولت اصلاحات با بيان اينكه خاتمي از ترس به استقبال نظام مي‌رود، گفته است: خاتمي دقيقه ۹۰ ما را سركار مي‌گذارد.

خاتمي دقيقه ۹۰ ما را سركار مي‌گذارد
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، مرد خاكستري اصلاحات با تأكيد بر اينكه به شعور سياسي خاتمي شك دارد، اظهار داشته اين گفته خاتمي كه ما دچار ريزش شده‌ايم را از اساس قبول ندارم.
يك منبع مطلع با اعلام اين خبر به «جوان» گفت: محمد موسوي‌خوئيني‌ها در جلسه‌اي ضمن حمله به رئيس دولت اصلاحات با بيان اينكه خاتمي از ترس به استقبال نظام مي‌رود، گفته است: خاتمي دقيقه ۹۰ ما را سركار مي‌گذارد. بنابراين نبايد به خاتمي اميد بست. موسوي خوئيني‌ها با اين گفته خاتمي كه ما بايد بخشي از دوم خردادي‌ها را كنار بگذاريم چون وابسته به خارج هستند، به شدت مخالفت كرده است.

مرتضوي استاندار خراسان مي‌شود
سيد صولت مرتضوي، معاون سياسي وزير كشور به زودي به عنوان استاندار خراسان رضوي معرفي مي‌شود.
يك مقام آگاه با اعلام اين خبر به «جوان» افزود: صلاحي استاندار فعلي به زودي جاي خود را به مرتضوي خواهد سپرد. از محمد‌جعفر بهداد به عنوان يكي از گزينه‌هاي جدي جايگزين مرتضوي در معاونت سياسي وزارت كشور ياد مي‌شود كه گويا انتصاب وي با مخالفت برخي مراجع مواجه شده است. گفته مي‌شود ۲۰ نفر از استانداران فعلي از نزديكان محمدرضا رحيمي، معاون اول رئيس‌جمهور هستند، كه علويان استاندار تازه منصوب شده البرز از جمله اين افراد است. وي دادستان ديوان محاسبات در زمان رياست رحيمي بر اين مجموعه بوده است.

استقبال روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب و سايت‌هاي معاند از يارانه ارزي!
جوان: آنچه كه به عنوان « يارانه ارزي» مصطلح شد و منظور از آن ايده دولت براي پرداخت مابه التفاوت فروش ارز مرجع در بازار آزاد به خانوارهاي ايراني به عنوان افزايش حدوداً ۹۰ هزار توماني يارانه نقدي است، ديروز در بيشتر روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب حتي نمونه‌هاي كم تيراژ و پرهياهوي اين روزنامه‌ها و بسياري از سايت‌هاي معاند با استقبال روبه‌رو و در تيتر يك اين روزنامه‌ها مطرح شد.
بايد ديد با تيترهاي «۹۰ هزار تومان يارانه ارزي هر ايراني » (شرق)، «پول ارز، نقدي بين مردم توزيع مي‌شود» (اعتماد)، « يارانه نقدي چگونه ۳ برابر مي‌شود» (آفتاب يزد) و « ۹۰هزار تومان يارانه نقدي ارزي هر ايراني»(آرمان) از مديريت شكوفاي دولت در اين باره استقبال و آن را تمجيد كرده‌اند يا عشق به ملت و افزايش پول توجيبي مردم، علت واكنش اين روزنامه‌ها بوده است و يا اينكه اين جور تيترزدن‌ها، ذخيره مطالبات بعدي اصلاح‌طلب‌ها از احمدي نژاد است؟!
برچسب ها: خاتمی ، اصلاحات ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.