سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضي‌زاده هاشمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ورود به انتخابات، برنامه فعلي فراکسيون اصولگرايان نيست / بعد از نوروز اظهارنظر مي‌کنيم

عضو هيئت‌‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس گفت: اين فراكسيون براي ورود به انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري برنامه خاصي نداشته و در حال حاضر، ساماندهي کارگروه‌هايي براي بررسي لوايح و طرح‌هاي جاري بهارستان در دستور کار اين فراکسيون قرار گرفته است.

سيد اميرحسين قاضي‌زاده هاشمي نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  در تشريح برنامه‌هاي فراکسيون اصولگرايان در آستانه انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري گفت: برخلاف ساير احزاب و تشکل‌هاي سياسي در داخل و خارج از مجلس، فراکسيون اصولگرايان  در حال حاضر برنامه‌اي در خصوص چگونگي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري ندارند.

وي در ادامه تصريح کرد: برنامه فعلي اين فراکسيون ساماندهي کارگروه‌هايي جهت بررسي لوايح و طرح‌هاي ارائه شده است تا اين طرح‌ها و لوايح با پختگي بيشتري به تصويب برسند.

عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان همچنين تصريح کرد: توجه به نحوه اجراي منويات مقام معظم رهبري در مورد مجلس از ديگر اهداف اين فراکسيون است که به آن خواهد پرداخت.

نماينده مردم مشهد در خانه ملت اظهار داشت: اگر فراکسيون اصولگرايان در خصوص نحوه ورود به انتخابات رياست جمهوري به اجماع نظر برسند قطعا در اين زمينه اظهار نظر خواهيم کرد.
 
 قاضي زاده هاشمي در پايان خاطر نشان کرد: بعد از تعطيلات نوروز سال آينده در خصوص ورود به عرصه انتخابات اظهار نظر مي‌كنيم.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.