سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث عنوان کرد:

دانشجویان باید با این رشته تناسب پیدا می کنند

دانشجویان باید با رشته های علوم قرآن و حدیث تناسب روحی پیدا کنند تا بتوانند مراتب معنوی و درجات بالا را در این رشته ها طی کنند.


به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ آیت اله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی ع و رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در مراسم افتتاح سال تحصیلی جدید دانشگاه قرآن و حدیث واحد پردیس تهران گفت: رشته قرآن و حدیث رشته نوراني شدن قلوب است و خانه ها شما خواهد شد و انتخاب شما در تحصیل در این رشته بسیار ارزنده و مهم است و توصیه ما این است که نهایت بهره را از این رشته ببريد.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه و امام رضا (ع) افزود: سال تحصیلی جدید در حالی برگزار می شود که به دلیل ساحت مقدس  رسول گرامی جهان اسلام در التهاب است و بیداری اسلامی در دنیا که به برکت انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده هر روز مواج تر و فراگیر تر می شود و سبب می شود که توطئه هاي دشمنان اسلام هر روز پیچیده تر شود و حرکات زشت و رذیلانه خود را علیه اسلام و مسلمین بیشتر کنند.

وی با اشاره به افتتاح دانشگاه قرآن و حدیث واحد پردیس تهران گفت: در هفته آینده دانشگاه قرآن و حدیث در قم نیز به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، در مراسم افتتاح دانشگاه قرآن و حدیث واحد پردیس تهران حجت الاسلام قائمی به طور رسمی به عنوان رئیس دانشگاه قرآن و حدیث واحد پردیس تهران معرفی شد./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.