سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس گروه دوستي پارلماني اندونزي و ايران:

تحريم‌، موجب تقويت بنيه‌هاي اقتصادي، صنعتي و علمي ايران شده است

رئيس گروه دوستي پارلماني اندونزي با ايران در مجلس نمايندگان اندونزي پيش از ظهر روز گذشته(يكشنبه) با همتاي ايراني خود و جمعي از اعضاي گروه دوستي پارلماني جمهوري اسلامي ايران و اندونزي ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران رئيس گروه دوستي پارلماني اندونزي با ايران در مجلس نمايندگان اندونزي پيش از ظهر روز گذشته(يكشنبه) با همتاي ايراني خود و جمعي از اعضاي گروه دوستي پارلماني جمهوري اسلامي ايران و اندونزي ديدار و گفتگو كرد.

مهدي كوچك‌زاده، رئيس گروه دوستي پارلماني جمهوري اسلامي ايران و اندونزي در مجلس در ابتداي اين ديدار با اشاره به روابط ديرينه و ريشه دار دو كشور ايران و اندونزي به ويژه پس از پيروزي انقلاب اسلامي بر ضرورت افزايش همكاري‌هاي دو كشور در زمينه‌هاي مختلف به ويژه مناسبات پارلماني تاكيد كرد و افزود: همكاري‌هاي نزديك دو كشور بزرگ و مسلمان ايران و اندونزي در تقويت جايگاه جهان اسلام در تعاملات جهاني موثر خواهد بود.

وي در ادامه به نقش بسيار مهم همكاري‌هاي پارلماني در تحكيم مناسبات برادرانه دو كشور تاكيد كرد و افزود: تشكيل گروه دوستي پارلماني با اندونزي طي دوره‌هاي متوالي نشان‌دهنده اهتمام ويژه مجلس شوراي اسلامي به تحكيم روابط برادرانه با اندونزي است.

رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و اندونزي با اشاره به حوادث اخير و اساعه ادب به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام (ص) بر ضرورت اتحاد و يكپارچگي ميان تمامي مسلمانان تاكيد كرد و افزود: نبايد به دشمنان اجازه داد تا با توهين به مقدسات مسلمانان و ايجاد تفرقه و جدايي در ميان آنان به نيات پليد خود دست يابند.

در ادامه اين ديدار "احمد نيظار شهاب"رئيس گروه دوستي پارلماني اندونزي با ايران در مجلس نمايندگان اندونزي با اظهار خرسندي از سفر به ايران و ديدار با مسئولان كشورمان، ايران را كشوري قدرتمند با سابقه تمدني درخشان خواند و افزود: مردم مسلمان اندونزي همواره به ملت مسلمان ايران با ديده احترام نگاه كرده و از پيشرفت‌هاي آنان خشنودند.

وي در ادامه بر اهتمام مجلس نمايندگان اندونزي به توسعه روابط با جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: اجراي تفاهم‌نامه‌ها و پروژه‌هاي در دست اجراي فيمابين دو كشور گام مهمي در توسعه مناسبات دوستانه فيمابين خواهد بود.

رئيس گروه دوستي پارلماني اندونزي و ايران خاطرنشان كرد: تحريم‌هاي غيرقانوني عليه جمهوري اسلامي ايران موجب تقويت بنيه‌هاي اقتصادي، صنعتي و علمي ايران شده است.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، اندونزی ، کوچک زاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.