سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه مسابقات بین المللی بدمینتون؛

مهره های جوان جای خالی ستاره را پر کنند

بدمینتون ایران با اجرای برنامه های استعداد یابی خود حالا دیگر پتانسیل این را دارد که با رفتن یک ستاره، ستاره های دیگر در آسمانش شروع به درخشیدن کنند، مسابقات بین المللی عراق بهترین فرصت ملی پوشان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین بدمینتون بازی که افتخار حضور در مسابقات المپیک را از غرب آسیا به خود اختصاص داد ، ستاره ای بود از ایران به نام کاوه محرابی هر چند سال ها بود عزم دانمارک کرده بود اما 15 سال یک ملی پوش ایرانی بود، حضور در 250 مسابقه بین المللی و 6 مسابقه جهانی را علاوه بر المپیک پکن تجربه کرد تا در نامه خداحافظی خود علاوه بر این افتخارات آمادگی انتقال تجربه به نسل جوان بدمینتون ایران را هم اعلام کند.

محرابی هم چنان الگوی بسیاری از کسانی است که پاره راه بدمینتون می گذارند ، برای تکمیل کردن کارنامه ای همین بس که المپیکی شدنش انگیزه ای را برای ملی پوشان هم نسلش به وجود آورد تا مانند او مهر المپیک را نیز برخود بزنند.

حالا دیگر دور، دور جوان تر هاست، شاید همان کسانی که کاوه محرابی الگوی آغاز کارشان بود هر چند در المپیک 20121 لندن جای خالی بدمینتون بازان ایرانی مشهود بود اما هم چنان فرصت باقیست تا در 2016 برزیل کشورمان نمایندگان شایسته ای داشته باشد.

مسابقات بین المللی عراق که از 27 تا 30 مهر ماه جاری برگزار می شود می تواند آغاز بهار نیکویی باشد که 4 سال دیگر نکوترین سال بدمینتون را برای ملی پوشان رقم بزند.

هر چند ستاره بدمینتون ایران در عرصه های بین المللی دیگر درخشان نیست ام می شود این ستاره به ستاره ها تبدیل شود .
بی شک راه دراز اما ممکن است./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.