سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير اقتصاد خبرداد؛

آمادگي دولت براي رفع معضلات اقتصادي كشور

وزیر اقتصاد و دارایی با بيان اينكه هركدام از فعالان اقتصادي يك سرباز براي مقابله با دشمنان هستند از آمادگي دولت براي رفع معضلات كشور در عرصه اقتصادي خبر داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سیدشمس الدین حسینی در خرمشهر افزود: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه پارسال 33 درصد رشد نشان می دهد.

وی در ادامه گفت: ایران به رغم مشکلات و دشواری ها که داشت توانست رشد قابل توجهی را نسبت به سال گذشته داشته است.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه صادرات از خرمشهر در این مدت به رشد 16 درصدی رسیده است گفت: شتاب توسعه صنعت، تجارت و اقتصادی خرمشهر باید از رشد توسعه صنعت و تجارت کشور بیشتر شود.

حسینی افزود: تمام فعالان اقتصادی ایران با حفظ وحدت و شعار 'هر کدام یک سرباز برای مقابله با دشمنان هستند'، خود را باید مسئول بدانید و من مطمئن هستم که همه شما در این مسیر ما را یاری خواهیدکرد.

وی ادامه داد: هم اینک دفاع مقدس در عرصه اقتصادی است و این تحریم جنگ اقتصادی ضد ما تدارک دیده شده و برای شکستن این تحریم روی استان خوزستان حساب کردیم.

وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمام ترفندهایی که داشتند نتوانستند ملت را به زنجیر بکشانند و هم اینک می خواهند اقتصاد را به زنجیر بکشند.

حسینی اظهار داشت: مطمئن هستیم که مردم غیور ایران و مردم دلیر خوزستان دراین راه ما را یاری خواهند کرد و به عنوان نماینده دولت با همان روحیه جهادی و با کمک هیات دولت برای رفع معضلات در عرصه اقتصادی آمادگی داریم.

/ع2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دولت باسواد همینکه مشکلات اقتصادی را افزایش ندهد جای تقدیر است.