سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

اطلس تفصیلی فرهنگ رضوی در کرمانشاه چاپ می شود

عضو هیئت داوران جشنواره امام رضا(ع)، از تدوین و چاپ دایرة المعارف 14 جلدی رضوی تحت عنوان " اطلس تفصیلی فرهنگ رضوی" در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دکتر محمد ابراهیم مالمیر استاد دانشگاه و عضو هیئت داوران جشنواره امام رضا(ع) در آیینه ادبیات عرفانی، گفت: اطلس تفصیلی فرهنگ رضوی در استان کرمانشاه در حال تدوین و آماده چاپ است.

وی با اشاره به اینکه این دایرة المعارف در 14 جلد به چاپ می رسد، افزود: چندسال پیش چاپ دایرة المعارف ادبی پیرامون شخصیت و ابعاد وجودی امام رضا(ع) را به دبیرخانه جشنواره ارائه کردیم.

مالمیر خاطرنشان کرد: تدوین و چاپ این دایرة المعارف دو سال پیش در قم مصوب شد و بنا شد که من به همراه جمعی از اساتید و پژوهشگران این کار مهم را به انجام برسانیم که از آن موقع تا به حال به تفصیل روی تدوین این دایرة المعارف ادبی کار می کنیم.

وی همچنین از پیشنهاد طرح تدوین دایرة المعارف "الموسوعه فقه رضوی" برای تصویب در بنیاد دایرة المعارف به عنوان یکی دیگر از فعالیت های شاخص استان در حوزه فرهنگ رضوی خبر داد.

عضو هیئت داوران جشنواره امام رضا(ع) در آیینه ادبیات عرفانی، به تشکیل انجمن علمی پژوهشگران رضوی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: تقریباً 80 درصد کارها صورت گرفته و زمینه لازم برای تأسیس و فعالیت این انجمن در استان فراهم شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: سال آینده با آغاز بکار انجمن علمی پژوهشگران رضوی با دعوت از اساتید و پژوهشگران بنام سراسر کشور، شاهد فعالیت های ارزنده علمی و پژوهشی در این حوزه باشیم./س
برچسب ها: کرمانشاه ، اطلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.