سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحلیلگران:

بحران اقتصادي در اروپا و آمريکا همچنان ادامه خواهد داشت

تحلیلگران معتقدند بحران اقتصادی غرب به ویژه در منطقه یورو و آمریکا دستکم تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، تحلیلگر موسسه آر بی سی کپیتال می گوید در حال حاضر هیچ چشم اندازی برای بهبود بحران اقتصادی کنونی به چشم نمی خورد برنامه نجات اقتصادی تازه آمریکا موسوم به کیو ئی تری و به نظر نمی رسد که تاثیری در از بین بردن ریسکهایی که اقتصاد آمریکا با آن روبروست نخواهد داشت و از طرف دیگر اجرای برنامه خرید اوراق قرضه کشورهای اروپایی توسط بانک مرکزی اروپا خود موجب افزایش ریسک در بازارهای مالی خواهد بود.

تحلیلگر موسسه مالی آی جی معتقد است در شرایط کنونی اصلا بازار در شرایطی نیست که بگوییم پر ریسک است یا نه. در شرایط کنونی بازار کاملا متلاطم است و همچنان منتظر نشانه های آرام کننده است.

وی گفت: اگرچه به لطف اینکه طی روزهای اخیر اخباری که وضعیت بازار را وخیمتر کند بازار به آرامشی موقت رسیده است اما این آرامش موقت هرگز به این معنا نیست که نگرانیها درباره وخامت وضعیت بازار به طور کامل از بین رفته است.

تحلیلگر موسسه آی کپ در گفتگو با رویترز معتقد است به رغم آرامش نسبی بازار در روزهای اخیر، ریسکهای پیش روی اقتصاد منطقه یورو دستکم تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.