سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /معاون وزیر جهادكشاورزی

اختصاص ردیف اعتباری جدید به اجرای طرح های آبخیزداری

معاون وزیر جهادكشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری كشور، از اختصاص ردیف اعتباری جدید برای اجرای طرح های آبخیزداری در نقاط مختلف كشور، با دستور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علیرضا اورنگی، در سفر به شهرکرد، در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری گفت: اختصاص اعتبارات مصوب در سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان های كشور، بر اساس برنامه زمان بندی انجام می شود.

وی ادامه داد: در جلسه مسئولان وزارت جهادكشاورزی با رئیس جمهوری، گزارشی از روند پیشرفت فیزیكی سفرهای استانی در بخش كشاورزی و منابع طبیعی ارائه شد و بر اساس تصمیم رئیس جمهوری، اعتبار جدیدی برای تسریع اجرای طرح های آبخیزداری كشور اختصاص یافت.

معاون وزیر جهادكشاورزی تصریح كرد: جزئیات این اعتبار، در آینده نزدیك به اطلاع  می رسد و با اختصاص این اعتبار، تحول بزرگی در اجرای طرح های آبخیزداری كشور اتفاق می افتد.

رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری كشور، همچنین با اشاره به اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار در سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیأت دولت به گسترش فعالیت های آبخیزداری در استان چهارمحال و بختیاری، تأكید كرد: 40 درصد این اعتبار، از منابع ملی و استانی تأمین شده و مابقی آن نیز، بزودی اختصاص می یابد.

معاون وزیر جهادكشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری كشور، به منظور بازدید از طرح های اجرایی وزارت جهادكشاورزی و شركت در شورای صیانت از اراضی ملی شده استان چهارمحال و بختیاری، به شهركرد سفر كرد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.