سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام شبكه آموزش اعلام كرد؛

مجموعه نمايشي قرآني شبكه آموزش با كارگردانان مطرح

مجموعه نمايشي قرآني شبكه آموزش سيما كه 52 قسمت از 200 قسمت آن نوشته شده توسط كارگردانان مطرح كشور ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، "محمد مهدي قاسمي" مدير شبكه آموزش در اين شبكه در جمع خبرنگاران گفت: ارتباط و كمك گرفتن و استفاده از نظرات كارشناسي نقش سازنده‌اي در پيشبرد اهداف شبكه آموزش دارد به طوريكه براي حل مشكلات شبكه آموزش بحث و گفتگو‌هاي مختلفي با كادر كارشناسي و عوامل توليد صورت گرفته كه خوشبختانه نتايج رضايت بخشي داشته است.
وي در ادامه افزود: يكي از برنامه‌هايي كه ويژه كودكان ساخته شده "گل آموز" بوده كه ساختار آموزشي دارد، به طوري كه با كمك واژه‌هاي آموزشي در يادگيري كودك و بهره‌گيري از حيوانات زنده و آموزش چگونه زيستن حيوانات توسط مجري به كودكان ارائه مي‌شود.
وي اظهار داشت: در فاصله پخش برنامه كودك نيز از كارتون "فوتباليست‌ها" استفاده كرديم اما سعي داريم كه كارتون "اي‌كيوسان" را كه فرمت آموزشي و جاذبه‌هاي كارتوني دارد را جايگزين كنيم.
همچنين، "اسرافيل علمداري" قائم مقام شبكه آموزش نيز گفت: در شبكه آموزش سعي كرديم با ساخت برنامه‌ويژه، پيرامون شعر و ادب با عنوان "مشاعره" بتوانيم مخاطبان را جذب كنيم تا تنها به فوتبال و بازي‌هاي كامپيوتري نپردازند و در كنار مشاعره در اين برنامه از موسيقي بهره‌ برديم به طوري كه براي مخاطب جذابيت ايجاد كند.
وي بيان كرد: برنامه "نشانه" كه ايام ماه مبارك رمضان از شبكه آموزش پخش مي‌شد از ابتكارات قابل توجه اين شبكه است.
حضور "محمدرضا شريفي نيا" در اين مجموعه شبانه به عنوان راوي جلوه خاصي به فضاي كار بخشيده بود و اين هنرمند با سابقه اينبار با چهره‌اي متفاوت مقابل مخاطبان تلويزيوني قرار گرفت.
وي خاطر نشان كرد: مجموعه نمايشي قرآني شبكه آموزش سيما كه قرار است توسط كارگردانان مطرح كشور ساخته شود نيز متشكل از 200 متن بوده كه در حال حاضر 52 قسمت 7 تا10 دقيقه‌اي نوشته شده است./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.