سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت 30 ميليوني حکايت به بن بست رسيدن است

رئيس پليس فتا گفت:جوان دانشجویی که از اعتماد شریک پدرش سوءاستفاده و اقدام به خرید سی میلیون ریال کارت شارژ تلفن همراه کرده بود، دستگیر شد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سيد کمال هاديانفر افزود : پیرو شکایت فردی در استان آذرباريجان غربي مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبلغی حدود سی میلیون ریال برداشت شده است مامورین تحقیقات خود را آغاز کردند.
وي بیان کرد: بنابر بررسی های فنی مشخص شد کلیه برداشت ها صرف خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن می باشد و استعلام های صورت گرفته حکایت از آن داشت که کارت شارژها از کافی‌نتی در شهرستان سردشت خرید شده و در شهرستان های اطراف مورداستفاده دانشجویان قرار گرفته است .
وي خاطرنشان کرد: نهایتاً پس از تحقیقات تخصصی متهم که از دانشجویان این استان بود شناسایی و دستگیر شد، وی پس از رویت ادله پلیس به جرم  خود اعتراف و اظهار داشت: شاکی شریک پدرم می باشد باتوجه به اینکه کارت عابر بانک وی جهت انتقال پول به حساب نفر دیگری در دست من بود اقدام به برداشت از حساب کرده و در یکی از کافی نتها اقدام به خرید شارژ اینترنتی مجموعاً به مبلغ سی میلیون ریال و فروش آن در میان دانشجویان نمودم./ل
برچسب ها: سرقت ، بن بست ، فتا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.