سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و يك شب با مهران و ايلام در جنگ

برنامه تلويزيوني هزار و يك شب امشب ساعت 23:15 در شبكه 4 سيما با محوريت مهران و ايلام در جنگ روي آنتن مي رود.

"عليرضا حائري" تهيه كننده برنامه "هزار و يك شب" شبكه 4 سيما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: امشب هزار و يك شب با محوريت "مهران و ايلام در جنگ" روي آنتن مي رود و "علي محمد احمدي" به عنوان نماينده ايلام در مجلس شوراي اسلامي ميهمان اين برنامه است.
وي با اشاره به كتاب هايي كه در بخش پيشنهاد كتاب معرفي مي شود اظهار داشت: مجموعه "سيري بر جنگ ايران و عراق" كه شامل كتابهاي گخونين شهر تا خرمشهر"، "اجتناب ناپذيري جنگ"، "علل تداوم جنگ"، "فاو تا شلمچه" و "پايان مي‌شود" نخستين پيشنهاد كتاب امشب است.
وي ادامه داد: اطلس راهنماي جنگ كه شامل دو كتاب ايلام در جنگ و مهران در جنگ مي شود كتاب پنجم يوسف كه شامل داستان هاي كوتاه در رابطه با دفاع مقدس است كتابهايي هستند كه در برنامه امشب معرفي مي‌شوند.
حائري خاطرنشان كرد: سايت هايي همچون سايت جامع دفاع مقدس به نشاني WWW.SAJED.IR پايگاه اينترنتي پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با عنوان پايداري و به نشاني WWW.BFRC.IR و پايگاه رسمي انتشارات سوره مهر به نشاني IRICAP.COM از جمله سايت هايي هستند كه در برنامه امشب معرفي مي شوند.
گفتني است؛ "هزار و يك شب" امشب ساعت 23:15 از شبكه 4 سيما پخش مي شود./ص
برچسب ها: سیما ، دفاع ، مقدس ، جنگ ، کتاب ، داستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.