سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

عزم جدي مسئولان استان براي مقابله با معضل تكدي گري

معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: عزم مديريت عالي و مسئولان استان بر مقابله جدي با معضل تكدي گري در قم است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمين محمدمهدي انصاري اظهار داشت: حضور متكديان در قم به معضلي جدي تبديل شده كه اين امر لزوم برنامه ريزي جدي و همكاري و همت تمام دستگاه هاي دخيل براي رفع اين معضل را مي طلبد.
وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت جمع آوري متكديان از سطح شهر، گفت: شهر مقدس قم به عنوان يك جهانشهر و با توجه به اقبال عمومي مردم و شيعيان سرتاسر جهان به حضور در اين شهر و زيارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها و مسجد مقدس جمكران بايد شهري امن و پاك و عاري از هرگونه زشتي باشد.
معاون سياسي امنيتي استاندار قم افزود: حضور متكديان در مناطق مختلف چهره شهر را مخدوش ساخته و نبايد اجازه داد اين معضل اجتماعي ادامه يابد.
وي با اشاره به هدفگذاري صورت گرفته براي تبديل قم به يك شهر امن و پاك خاطرنشان كرد: مهاجرپذيري قم و حضور ميليون ها زائر در طول سال در اين خطه مقدس توجه برخي سودجويان را به سمت اين شهر جلب كرده كه اين امر موجب شده اكثر متكديان شهر از اتباع كشورهاي ديگر و مهاجرين شهرهاي ديگر باشند.
حجت الاسلام والمسلمين انصاري با بيان اينكه عزم جدي مسئولان و مديريت عالي استان بر مقابله و رفع معضل تكدي گري در قم است، ادامه داد: با همكاري و همت مديران و مسئولان استان به زودي شاهد رفع اين معضل اجتماعي و چهره نازيباي تكدي گري خواهيم بود./س
برچسب ها: قم ، عزم مسئولین ، تکدی گری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.