سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

بزرگترین کتابخانه علوم پزشکی کشور افتتاح مي شود

در چند روز آینده بزرگترین کتابخانه علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در جمع دانشجویان ورودی 91 و خانواده هایشان گفت: در چند روز آینده افتتاح بزرگترین کتابخانه علوم پزشکی کشور را خواهیم داشت و این دانشگاه تولید داروهای همچون فاکتور 7 و اریتروپوئتین کشور را در مراکز رشد انحصار خود دارد و در طرح ها کلان پزشکی دانشگاه نقش آفرین بوده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: مراکز بهداشتی درمانی وسیعی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و بیش از 500 هزار مراجعه و به اورژانس دانشگاه و حدود یک میلیون و 400 هزار مراجعه به درمانگاهها داریم.
 
وی عنوان کرد: در ماه جاری افتتاح بزرگترین مرکز بیماری های جامع را در بیمارستان سینما خواهیم داشت و همچنین 3 بیمارستان جدید در مجموعه دانشگاه در حال ساخت است که بیمارستان های جامع زنان ، جراحی زنان، جراحی های ترمیمی و بیمارستان امام خمینی جدید می باشند.
 
وی در خصوص محل اسکان دانشجویان بیان کرد: دانشجویان دانشگاه در 150 واحد اسکان پیدا کرده اند و چند میلیارد تومان مجموعه جدید به خوابگاه ها اضافه شده و دانشگاه در کنار برنامه های علمی به ساختار فکری دانشگاه توجه ویژه داریم و پیگیر هستیم.
 
لاريجاني  در خاتمه به ساخت دانشگاه بین المللی در حیطه علوم پزشکی  و شهرک دانش سلامت اشاره و خاطر نشان کرد: تفاهم نامه های بین المللی زیادی در دانشگاه به امضا رسیده و دانشگاه پیگیر نقشه علمی دانشگاه است و باید توجه کنید که بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی کشور و منطقه وارد شده اید و با برجسته ترین اساتید کشور در حیطه سلامت و آینده پزشکی کشور در حوزه سلامت توسط شما دانشجویان رقم می خورد./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.