سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

انقلاب ما منشأ تحولات جدی در معادلات جهان است

شهردار رودهن گفت : انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات جدی در معادلات بین الملل می باشد و موج بیداری اسلامی تمامی منطقه را فرا گرفته است.

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت : تجلی اسلام ناب محمدی در روش و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) میراث گرانبهایی است که همچون ذخیره ای الهی برای امت خویش و ملت جهان به یادگار گذاشته است.

وی افزود : همه قشرهای جامعه مسئول تحقق آرمان ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و کسانی که در بخش های مختلف کشور مسئول شده اند ، مسئولیتی ویژه و مضاعف دارند.

شهردار رودهن ادامه داد : در کشور ما پذیرش مسئولیت وسیله ای برای ارضای تمایلات نفسانی نیست بلکه فرصتی برای انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم است.

این مسئول بیان داشت: شهیدان انقلاب و 8 سال دفاع مقدس با نثار خون پاکشان به پای نهال انقلاب اسلامی دین خود را به ملت مسلمان ایران ادا کردند و وارثان آنان نیز باید با خدمت رسانی به آحاد ملت شریف ایران راه آنان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد : هفته دفاع مقدس یادآور رشادتهای سلحشوران ایران است که با خون خود مهر تأئیدی بر تمامی ارزش های اسلامی زدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.