سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

رهاسازی 580 هزار قطعه ماهی در استخرهای پرورش ماهی خراسان جنوبی

در خراسان جنوبی 379 باب استخر پرورش ماهی وجود دارد که در 5 ماهه نخست امسال 580 هزار قطعه ماهی گرمابی و سردآبی با اعتبار بیش از 260 میلیون تومان در این استخرها رهاسازی شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است .

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ میزان گوشت تولیدی از رهاسازی این آبزیان را 300 تن به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان کرد و گفت : گوشت ماهی تولیدی در بازارهای استانی عرضه می شود .

هادربادیبا بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 15 استخر پرورش ماهی در استان ایجاد شده است گفت : همچنین پیش بینی می شود تا پایان سال 50 استخر دیگر ایجاد ویک میلیون قطعه ماهی با اعتبار 300 میلیون تومان هم در استخرهای پرورش ماهی استان رهاسازی شوند .

وی افزود : در 5 ماهه نخست امسال 320 هزار قطعه ماهی زینتی نیز در استخرهای استان تکثیر یافته است .

هادربادی ادامه داد : 379 آبزی پرور در خراسان جنوبی فعالیت می کنند که از ابتدای سال تا کنون 52 نفر از این افراد برای دریافت تسهیلات فنی اعتباری و کارگروه توسعه ی بخش کشاورزی به میزان 1 میلیارد و 700 میلیون تومان به بانک ها معرفی شدند و پیش بینی می شود تا پایان امسال هم 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان داده شود /س


برچسب ها: رهاسازی ، ماهی ، در ، استخر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.