سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید بر اجرای مستمر طرح‌های موردی درجهت رفع مشکلات شهروندان

مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران، اجرای طرح‌های موردی را سبب رفع برخی ‌از مشکلات دیرینه‌ شهری و ارتقای ‌کیفیت عملیات‌ عمرانی درسطح‌ مناطق شهرداری تهران برشمرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس شهرام باقری که درجلسه ارزیابی عملکرد اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها طی 4 ماه نخست‌سال 1391 سخن‌می‌گفت، با قابل‌قبول خواندن نتایج طرح‌های موردی اداره‌کل هماهنگی، اهداف و برنامه‌های این اداره در نیمـه‌دوم سـال‌جـاری را درجهت بهبود روش‌ها و ساز‌و‌کارهای اجرایی مناطق خواند و بر ضرورت مکانیزه‌کردن گردش‌کار و فرآیندهای موجود دراین زمینه تأکید کرد.
مهندس باقری اجرای طرح‌های موردی ارتقاءکیفی عملیات‌لکه‌گیری معابر و بهسازی بزرگراه‌ها پیش‌از برگزاری اجلاس‌سران‌ عدم‌تعهد و نیز طرح استقبال از مهر را سبب ‌بهبود‌نسبی وضعیت‌معابر و بزرگراه‌های شهر تهران دانست و گفت: درکنار این طرح‌های میدانی، طرح‌بهبود وضعیت‌اسنادی‌ مناطق به‌عنوان یک تجربه مؤثر و راهگشا باعث کاهش قابل‌توجه پرونده پروژه‌های آماده‌تحویل شده‌است.
وی همچنین بابیان اینکه بهره‌گیری از مشاورین همکاربا اداره‌کل هماهنگی در امور نظارت اسنادی و نظارت عالی میدانی نتایج امیدوارکننده‌ای داشته‌است، یادآورشد: تعداد پرونده‌های قابل‌ارجاع به‌این مشاورین روبه‌افزایش است و استفاده هرچه بیشتر از توان و ظرفیت بخش‌خصوصی در دستورکار قرار دارد.
مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها، با اشاره به تعدادی از طرح‌های موردی پیش‌رو ازقبیل طرح بهبود عملکرد شبکه هدایت و جمع‌آوری آبهای‌سطحی، خاطرنشان‌کرد: اجرای مستمر طرح‌هـای مـوردی علاوه بر بهبود وضعیت معابر و بزرگراه‌ها، سبب نهادینه‌شدن روش‌های اصولی مرمت و بهسازی‌معابر خواهد شد.
گفتنی‌است در جلسه ارزیابی عملکرد اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها، علاوه بر ارزیابی نتایج حاصل‌از اجرای طرح‌های موردی، برنامه‌ها و اهداف آتی این اداره‌کل موردبحث و بررسی قرار گرفت./ف
برچسب ها: فنی ، عمرانی ، شهرداری ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.