سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجمع کمیته ملی المپیک اواخر آبان برگزار می شود؛

حمید سجادی: طبق قوانین بین المللی مجمع را برگزار کردیم

معاون وزیر ورزش و امور جوانان گفت: احتمال این که مجمع کمیته ملی المپیک اواخر آبان ماه برگزار شود بسیار است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ حمید سجادی در حاشیه مجمع فدراسیون تیر و کمان اظهار داشت: هنوز تاریخ و زمان معینی را برای برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک اعلام نکرده ایم اما احتمال این که زمان برگزاری اين مجمع در اواخر آبان ماه باشد بسیار است.

وی تصریح کرد: طبق قوانین و مقررات بین المللی مجمع فدراسیون تیر و کمان را برگزار کردیم اما اصلاح اساسنامه مربوط به آینده می شود و اساسنامه جدید عطف به ماسبق نخواهد شد و اگر قرار باشد که اصلاحی هم صورت گیرد در انتخابات بعد از آن اعمال می شود، انتخابات امروز فدراسيون تير و کمان طبق چهارچوب و اساسنامه و ضوابط و مقررات گذشته انجام شد.

هیچ فدراسیونی تعلیق نمی شود

وی افزود: عبارت تعلیق این روز ها بسیار استفاده می شود اما تعلیق به این آسانی صورت نمی گیرد و در فدراسیونهای جهانی نیز ابتدا نشست هیات رئیسه برگزار می شود تا از فردی که موجبات تعلیق یک فدراسیون ها فراهم آورده دعوت کنند که از خود دفاع کند و پس از آن به بررسی نتایج می پردازند و یک پروسه طولانی باید طی شود تا فدراسیون در دست تعلیق قرار گیرد و این نیست که در یک شب صورت پذیرد مطمئن باشید که هیچ فدراسیونی در ایران هنوز تعلیق نشده است.

افشار زاده زحمات زیادی کشیده است

سجادی در پایان خاطر نشان کرد: افشارزاده در کمیته ملی المپیک  برای ورزش ایران زحمات زیادی کشیده است و تلاش فراوانی برای اصلاح اساسنامه انجام داده اما هنوز مذاکرات اولیه به پایان نرسیده است./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.