سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

دشمنان بدانند دوره تهدید وتحریم درروابط با ایران گذشته است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: دشمنان بدانند تاریخ مصرف استفاده از ادبیات تحریم و فشار علیه ملت ایران به پایان رسیده و برای ایران اسلامی این تهدیدها و تحریم ها تازگی ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح استان درمسجد اعظم اهواز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما از اول انقلاب تا به حال با این تحریم وتهدیدها روبرو بوده ‌ایم و به آسانی از آن عبور كرده‌ ایم.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند فرهنگ ایثار و شهادت درایران اسلامی همچنان به قوت گذشته حتی پرشورتر است و حضور جوانان ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ های انقلاب اسلامی موید این واقعیت است.

وی افزود: دشمن همیشه در اندیشه تهاجم است ودراین برهه تلاش خود را بر عرصه فرهنگی متمركز كرده، دراین شرایط بهترین نسخه مقابله با این هجمه فرهنگی، سیاسی و سایبری غرب و استكبار جهانی، پرداختن به فرهنگ هشت سال دفاع مقدس است.

آیت الله موسوی جزایری گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ‌ای از برجسته ‌ترین و ارزشمندترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و درس عبرتی برای دشمنان به شمار می رود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را خاری بر چشم دشمنان نظام توصیف كرد و گفت: ایران اسلامی امروز به قدرت برتر منطقه تبدیل شده و این اقتدار جمهوری اسلامی به بركت خون شهدا و رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان دراین دیدار همچنین گفت: قدرت نظامی ایران در برهه كنونی درسطح بالایی است، استكبار هم به دنبال كوچكترین روزنه جهت حمله به ایران است اما نمی تواند در برابر عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بایستد.

در این برنامه امیر ظریفی، فرمانده قرارگاه ارتش جنوب غرب كشور به برنامه های نیروهای مسلح استان خوزستان در هفته دفاع مقدس اشاره كرد و ابراز داشت: بیش از 200 برنامه جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس تدارك دیده شده است.

وی به مراسم رژه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: این مراسم با حضور گردان های نمونه و آخرین تجهیزات در استان خوزستان با صلابت و وحدت انجام شد.

ظریفی به وحدت نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی اشاره كرد و افزود: این وحدت سبب پیروزی در دوران دفاع مقدس شد و به یاری خداوند روز به روز شاهد انسجام و اتحاد بیش از پیش هستیم.

وی راهبرد نظام اسلامی را دفاعی برشمرد و خاطرنشان كرد: نیروهای تخصصی در استان طرح های خود را در زمینه های پدافندی تدوین كرده و در این زمینه از آمادگی بالایی برخوردارند.

فرمانده قرارگاه ارتش جنوب غرب كشور در پایان سخنان خود تصریح كرد: نیروهای مسلح آمادگی دارند تا در هر برهه ای از زمان مدافع میهن و خاك جمهوری اسلامی باشند. /س
برچسب ها: تهدید ، تحریم ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.