سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته دفاع مقدس در منطقه 10؛

نخستین یادواره شهدا پایگاه بسیج مسجد مالک اشتر برگزار شد

همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس نخستین یادواره شهدای پایگاه بسیج مسجد مالک اشتر در منطقه 10 با حضور شهردار این منطقه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،ایثارگران و شهروندان برگزار شد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 10 ، در این مراسم معنوی فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس گفت : حماسه سازی شهدا و ایثارگران در زمان جنگ تحمیلی موجب شد تا ما در رفاه و آسایش در کنار یکدیگر زندگی کنیم و در این راستا بزرگداشت یاد و نام شهدا وظیفه شرعی و انقلابی تمام ملت است و پاسداشت آرمانهای متعالی امام راحل ، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نشان دهنده پایبندی مسئولین به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .
 شهردار منطقه 10 ضمن قدردانی از خانواده های معظم شهدا تصریح کرد : شهدا مظهر شهامت، شجاعت و ایثارگران و خانواده آنها نیز مظهر صبر و استقامت هستند ویادواره شهدا بهانه ایست که با یادآوری جانفشانی ها و از خود گذشتگی های  شهدا به خودمان تلنگری بزنیم و بیشتر به یاد خدا و شهدا باشیم .
وی افزود :جهادی که درآن زمان داشتیم به پایان رسیده و هم اکنون زمان جهاد اکبر و مبارزه با نفس است تا در راهی که اولیا و اوصیا برای ما ترسیم کرده اند حرکت کنیم و به بیراهه نرویم و فراموش نکنیم که این جانفشانی و رشادت شهدا و مقاومت و استواری خانواده ایثارگران بود که موجبات تثبیت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده است .
عظیمی گفت : شهدا رفتند که به ما بیاموزند بین حق و باطل تمیز قائل شویم و بدانیم از کجا آمده ایم و به کجا می رویم وچگونه عمل کنیم تا در این دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم .
در ادامه این برنامه حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد شهسواری از آزادگان 8 سال دفاع مقدس ضمن ایراد سخنرانی پیرامون مقام و منزلت شهدا ، تکریم پدران و مادران شهدا و نقش شهدا در بیداری اسلامی جهان معاصر ، در ارتباط با دوران دفاع مقدس و زمان اسارت خاطراتی را بیان کرد ./ف
برچسب ها: یادواره ، شهدا ، پایگاه ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.