سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نويی: خانه ام را که گرفتید پولم را بدهید!

قلعه نويي گفت: تراکتورسازی خانه اجاره ای را به مبلغ 50 میلیون تومان برایم رهن کرد که این مقدار پول از مبلغ قراردادم کسر شد حال که خانه را تحویل دادم باید 50 میلیون تومان پول رهن خانه بازگردانده شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه دنبال دریافتی های قلعه نوعی هستند چرا نمی گویند که مربیان خارجی چقدر می گیرند.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: هنوز بازیکنی از تیم فوتبال استقلال پول نگرفته است بحث جواد نکونام بابت دریافت پول را باید از خود فتح اله زاده مدیر عامل باشگاه بپرسید که تمام کارهای انتقال نکونام را انجام داده است .

وی ادامه داد: فتح اله زاده تلاش زیادی را برای آوردن پول به باشگاه استقلال انجام می دهد

** دوستی مهر استاد تيم هاي پایه است

قلعه نوعی در مورد تیم ملی نوجوانان و رقابت های قهرمانی آسیا در تهران تصریح کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان یک استاد پایه را به عنوان سرمربی در اختیار دارد و مطمئن هستم که در درایت علی دوستی مهر با کسب نتایج خوب تیم ملی کشورمان به جام جهانی خواهد رفت و دوستی مهر پشتوانه سازی را به خوبی انجام می دهد .

وی ادامه داد: نفراتی که در تیم ملی نوجوانان بازی می کنند باید در لیگ برتر فوتبال کشورمان به بازی گرفته شوند تا به بهترین شکل آماده باشند.

** از شکست مقابل لبنان درس بگیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: وقتی درختی به زمین می افتد تبر به دست زیاد می شود باید از شکست لبنان درس بگیریم این بازی تمام شده است و باید باخت را به فراموشی بسپاریم تا تمرکزمان را برای بازی کره جنوبی بیشتر کنیم.

تجربیاتم را به کادر فنی تیم ملی انتقال می دهم

وی ادامه داد: اگر خوب بازی نکنی شکست خواهی خورد باید تیم ملی در بازی با کره جنوبی آرامش داشته باشد کادر فنی تیم ملی هم نیاز به مشاوره داشته باشد تجربیاتم را به آنها انتقال می دهم.

** کره جنوبی را نبریم شرایط بد می شود

قلعه نوعی در مورد شکست از کره جنوبی در تهران گفت: بازی حساس و فوق العاده را در مقابل کره جنوبی داریم باید از این میدان با 3 امتیاز خارج شویم و اگر نتیجه نگیریم شرایط بدتر می شود.

** کی روش جایگاه خوبی در فوتبال دنیا دارد

وی در مورد کی روش خاطر نشان کرد: کی روش نام بزرگی در فوتبال دنیا دارد این مربی با جایگاه بالا در فوتبال به طور حتم کمک خواهد کرد تا تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برزیل برود.

** در بازی لبنان، نکونام جزو بهترین ها بود

قلعه نوعی در مورد عملکرد نکونام در بازی لبنان اظهار داشت: با این که از تیم ملی و بازیکنان انتقاد می شود ولی نکونام و کریمی جزوخوب های بازی لبنان بودند تصمیم گیرنده آخر کی روش است که از چه کسی در بازی های بعدی استفاده کند.

**دادستانی ورزش تأسیس شود

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ادامه داد: برای ریشه کن کردن دلالی در فوتبال باشگاهی ایران باید برای ریشه کن کردن دلالی در فوتبال یا سایر رشته های ورزشی دادستان ورزشی را در ورزش کشورمان تأسیس کنیم ورود مأموران و فاش کردن اسامی دلال ها و متخلفان برای مربی نیز در سال های گذشته به صورت قاطع انجام نشده است.

**جذب بازیکن برعهده من نیست

قلعه نوعی اضافه کرد: برای تشکیلات تیم هیچگاه با بازیکن صحبت نمی کنم چون وظیفه من نیست، لیست مورد نظرم را به مدیر عامل می دهم تا بازیکنان را به تیم بیاورد.

**فقط با جباری صحبت کردم

وی ادامه داد: این فصل برای حضور مجتبی جباری در استقلال و ماندنش در تیم فوتبال استقلال با این بازیکن صحبت کردم و فقط برای جذب بازیکن جباری تنها گزینه بود.

**قاطع عمل کنید تا حرف نزنیم

قلعه نوعی در مورد از بین رفتن دلالی در فوتبال کشورمان افزود: باید به صورت قاطع وارد بحث دلالی شد تا متخلفان جرأت تخلف پیدا نکنند.

**تراکتورسازی 50 میلیون تومان بابت خانه به من بدهکارند

وی درمورد طلب 50 میلیون تومانی بابت رهن خانه اجاره ای از باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: باشگاه تراکتورسازی خانه اجاره ای را به مبلغ 50 میلیون تومان برای من رهن کرد که این مقدار پول از مبلغ قراردادم کسر شد حالا که قراردادم با تراکتورسازی تبریز به اتمام رسیده است و خانه را تحویل دادم باید 50 میلیون تومان پول رهن خانه من بازگردانده شود.

**از سپاهان و تراکتورسازی طلب دارم

وی در مورد طلب هایش از باشگاه سپاهان و تراکتورسازی خاطرنشان کرد:‌سپاهان را قهرمان ایران کردم و هنوز 140 میلیون تومان از آنها طلب دارم و تراکتورسازی را به بهترین جایگاه در فوتبال ایران در طول تاریخ این باشگاه رساندم ولی هنوز 450 میلیون تومان از ایم باشگاه می خواهم.

**اهل فن سر کار نیستند

قلعه نوعی در مورد عدم حضور فوتبالی ها در فوتبال گفت: وقتی اهل فن و فوتبال سرکار نباشند اتفاق هاي بدتر هم رخ می دهد مثل دادکان و مصطفوی که دوبار تیم ملی فوتبال را به جام جهانی بردند چرا خانه نشین هستند و افراد دیگری پای به فوتبال می گذارند.

**پول مربیان خارجی را هم می توانند پرداخت نکنند

وی اضافه کرد: چرا نمی گویند که مربیانی هم چون دنیزلی چقدر می گیرد اگر پول مربی ایرانی را نمی دهند می توانند پول مربیان خارجی را ندهند همه در ایران دنبال این هستند که محمد بنا چرا کمتر از قلعه نوعی می گیرد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.