سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با روز کاهش اثرات بلایای طبیعی؛

اولین درمانگاه تخصصی مدیریت بحران شهر تهران به بهره برداری می رسد

شهردار منطقه 22گفت:با اتمام عملیات محوطه سازي و تجهيز اقلام پزشكي و اداري اولین درمانگاه تخصصی مدیریت بحران پایتخت، این مکان همزمان با فرارسیدن روز کاهش اثرات بلایای طبیعی به بهره برداری خواهد رسید.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: بنای این درمانگاه تخصصی 20 تختخوابی در 2 طبقه احداث شده و 1700 متر مربع وسعت دارد.  
وي تصري کرد:درمانگاه، اورژانس، بخش خدمات ، بخش پرستاری، رادیولوژی، داروخانه ، آزمایشگاه همچنین کلینیک پزشکی، بخش تریاژ، اتاق احیا و ... از جمله بخشهایی است که برای این درمانگاه پیش بینی شده است
وی افزود: توجه به ضرورت ایجاد فضایی برای رسیدگی به وضع مصدومان احتمالی ناشی از بلایای طبیعی، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شهرداری را واداشت با مشارکت شهرداری منطقه 22 و شرکت شهر سالم، این پروژه را حدود یک سال پیش در بوستان جنگلی چیتگر کلید بزنند.
مرادي خاطرنشان کرد: این درمانگاه بعنوان اولین درمانگاه اضطراری و با هدف ارائه خدمات پزشکی در شرایط اضطراری احداث شده و پس از بهره برداری در شرایط عادی نیز آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان است.  
وي با اشاره به اينکه این درمانگاه تخصصی با عنوان درمانگاه تخصصی چیتگرا کنون با پيشرفت فيزيكي 98 درصد در مرحله محوطه سازي و تجهيز اقلام پزشكي و اداري است افزود: اين بيمارستان  همزمان با روز کاهش اثرات بلایای طبیعی به بهره برداری می رسد./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.