سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مسابقه شناخت برنامه های رادیو فرهنگ شرکت کنید

رادیو فرهنگ در ویژه برنامه ای با عنوان« پیک فرهنگ» که دوشنبه سوم و دهم مهر طی دو برنامه پخش خواهد شد، پای درد دل های شنوندگان فرهیخته خود خواهد نشست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، «پیک فرهنگ» که  اجرای آن را پریچهر بهروان از گویندگان قدیمی رادیو به عهده خواهد داشت، به سوالات شنوندگان رادیو فرهنگ که همواره مایه دلگرمی برنامه سازان  و دست اندرکاران این شبکه بوده اند، پاسخ خواهد داد.
در این برنامه ضمن معرفی برنامه های مختلف شبکه فرهنگ در حوزه های مختلف هنر، ادبیات، موسیقی، روانشناسی، فلسفه، مردم شناسی، کتاب، کودک و نوجوان ؛ مسابقه ای با عنوان شناخت برنامه های رادیو فرهنگ پخش خواهد شد که شنوندگان با شنیدن بخش هایی از این برنامه ها ، نام برنامه را اعلام می کنند.
پیک فرهنگ همچنین در بخش هایی میزبان مدیران بخش های مختلف رادیو فرهنگ خواهد بود تا در تعاملی مستقیم به سوالات مخاطبان رادیو فرهنگ پاسخ دهند و جویای انتقادات و پیشنهادات شنوندگان فرهیخته خود باشند.
گفتنی است فرهیختگان گرامی می توانند سوالات ، نظرات و انتقادات خود را از طریق شماه پیامک 30000558،شماره پیامگیر  22053191و یا از طریق شماه تلفن های 22040058 و 22058800 با ما در میان بگذارند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.