سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاريخچه ديدارهاي پرسپوليس و سپاهان

تیم های پرسپولیس و سپاهان در مجموع 53 بار به مصاف هم رفته اند که پرسپولیس 18 برد و سپاهان 13 برد و 20 تساوی حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در حالی در نیم فصل نخست لیگ دوازدهم به مصاف هم می روند که پیش از این 26 بار در لیگ، 22 بار در لیگ برتر، 5 بار در جام حذفی و در مجموع 52 بار به مصاف هم رفته اند.

در 26 دیداری که دو تیم در لیگ با هم داشتند پرسپولیس 11 بار و سپاهان نیز 4 بار به پیروزی دست یافته اند و دو تیم نیز 11 بار به تساوی رضایت داده اند.

در لیگ برتر نیز در 22 دیدار انجام شده میان دو تیم ، پرسپولیس به 5 برد و سپاهان به 7 برد دست پیدا کرده است و به 10 تساوی نیز رسیده اند.

در جام حذفی نیز 2 تیم، 5 بار به مصاف همرفته اند که 2 بار پرسپولیس و دو بار سپاهان موفق به برد شده است و یک بار نیز تساوی بدست آمده است.

پرسپولیس در مجموع 66 گل زده و 51 گل خورده داشته است و بر عکس این تعداد در مورد سپاهان برقرار است.

*نگاهی به برترین گلزنان دو تیم

در تیم سپاهان اصفهان، محمود کریمی و رسول خطیبی با 5 گل درصدد جدول گلزنان قرار دارند.

عماد رضا، ادموند بزیک و هادی عقیلی نیز با 3 گل در رتبه دوم گلزنان این تیم و ابراهیم توره، محرم نوید کیا، حمید شفیعی و سید امین موسوی با 2 گل در رتبه سوم این تیم قرار دارند.

غلامرضا عنایتی، خسرو حیدری، احسان حاج صفی، جابا مجیری ، هادی جعفری، لئون استپانیان، اصغر طالب نسب و جواهیر سوکای با یک گل قرار دارند در تیم پرسپولیس تهران نیز علی پروین با 4 گل در صدر جدول، محمود خوردبین، ادموند بزیک، بهروز رهبری فر، علیرضا واحدی نیکبخت با 3 گل در رتبه دوم و همایون بهزادی، ایرانپاک، ناصر محمدخانی، علی انصاریان، جواد کاظمیان، اسماعیل حاج رحیمی پور و محمد دستجردی با 2 گل در رتبه سوم قرار دارند.

تک گله های این تیم نیز حسین کلانی، رضا وطنخواه، کریم باوی، مجتبی محرمی، فرشاد پیوس، حسن شیرمهدی، حمید استیلی، بهنام سراج، امیرحسین اصلانیان، بهنام ابوالقاسم پور، رضا جباری، علی سلمانی، عیسی ترائوره، و افشین پیروانی، پژمان جمشیدی؛ پژمان نوری، ابراهیم اسدی، ابوالفصل حاجی زاده، مهرزاد معدنچی، عباس اقایی، محسن خلیلی، سپهر حیدری، کریم باقری، جواد منافی، جمشید شاه محمدی، جهانگیر فتاحی، اصغر ادیبی، مرتضی کرمانی مقدم، امید عابدینی، رحیم یوسفی، مازیار زارع، تیاگو فراگا و مهدی نوری می باشند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.