سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

جوانان با حضور درمحافل معنوی خود را بیمه می‌کنند

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درمجلس گفت: جوانان با حضور پررنگ و پرشورخود در«جشن‌های زیرسایه خورشید» و سایرمحافل معنوی زندگی خود رابیمه می‌کنند.


امیرخجسته درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: جوانان و شیعیان ما با عشق واقعی که به اهل‌بیت(ع) دارند می‌توانند نقش مهم و اساسی دربرگزاری این جشن‌ها ایفا نمایند.

وی، ادامه داد: برگزاری این چنین جشن‌هایی، اگر با برنامه و بدون نقص اداره شود می‌تواند بر روی افراد جامعه بسیار اثرگذار باشد.

خجسته با اشاره به حضور کاروان خدام بارگاه منور رضوی درسایرکشورها، خاطرنشان کرد: انتشارصحیح فرهنگ رضوی وسیره‌ی امام رضا(ع) می‌تواند افراد زیادی را به دین اسلام دعوت کند.

نماینده مردم همدان درمجلس‌شورای‌اسلامی، اضافه‌کرد: نظام ما برگرفته از اسلام ناب محمدی است و فرهنگ‌رضوی آمیخته با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام است.

خجسته، یادآورشد: برگزاری جشن‌های معنوی و ترویج فرهنگ‌رضوی، خود مبارزه با جنگ نرم و مشت محکمی بردهان ابرقدرت‌هاست.

وی با اشاره به حضور دانشجویان خارجی مقیم ایران و تأثیر فرهنگ‌رضوی برروی آن‌ها، اضافه کرد: دانشجویان خارجی مانند لوح سفیدی به کشور ما می‌آیند و با الگوگرفتن از سیره‌ی امام رضا(ع) به کشور خود باز می‌گردند واین فرهنگ زیبا و دین اسلام را ترویج می‌کنند.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درمجلس ادامه داد: برگزاری این چنین جشن‌ها و ارائه صحیح فرهنگ و سیره‌ رضوی به دانشجویان و قشر جوان جامعه می‌تواند در فرهنگ‌ سازی صحیح و معنوی کشور بسیار یاری رسان باشد.

 
برچسب ها: جوانان ، محافل ، معنوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.