سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

حجاج ايراني در موسم حج پيام صلح و دوستي را به مسلمانان سراسر جهان ابلاغ می کنند

استاندار گلستان با بیان اینکه حجاج ايراني در موسم حج پيام صلح و دوستي را به مسلمانان سراسر جهان ابلاغ می کنند، گفت: حجاج با اعمال و رفتار اسلامي خود، حقيقت جمهوري اسلامي را به اثبات برسانند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، جواد قناعت، استاندار گلستان در ديدار با کارگزاران حج تمتع استان با اشاره به موج بیداری اسالامی در منطقه، حج امسال را با اهمیت خواند و گفت: هوشياري بيشتر حجاج کشورمان براي حج تمتع سال 91 يک ضرورت است.
وي با اشاره به توطئه هاي دشمنان عليه اسلام و بويژه انتشار فيلم موهن و توهين آميز به شخصيت پيامبر (ص)، افزود: اين توطئه يک فرصت مناسبي را، براي همفکري و وحدت بيشتر مسلمانان در حج امسال ايجاد مي کند.

قناعت تصریح کرد: رژيم هاي آشفته ديکتاتور امروز نمي خواهند که جهان اسلام به وحدت و همدلي بيشتري برسد و آنان نمي خواهند که حج ابراهيمي با تبرّي از شياطين به خوبي برگزار شود.
به گفته وي، مديران کاروان های حج سفيران جمهوري اسلامي هستند و هيچ بهانه اي براي دشمنان مردم و حجاج ايراني ايجاد نشود.

استاندار گلستان اخلاق خوش و صبر و تأمل را در سفر روحاني حج باعث ابلاغ پيام انقلاب اسلامي دانست و از حجاج خواست که با کمبودها و مشکلات حج با صبر و حوصله برخورد کنند.

وی تاکيد کرد: زائران حج ابراهيمي مراقب باشند که دشمنان کينه توز ايران اسلامي از رفتار و اعمال آنها بهانه اي براي انتقام از آنها پيدا کنند.

گفتنی است، امسال 3 هزار و 715 نفر زائر و عوامل در قالب 21 کاروان از استان گلستان (14 تا 21 مهر) در قالب 15 پرواز از فرودگاه بین المللی گرگان به حج تمتع اعزام می شوند.

پيرترين زائر 101 ساله به نام احمد قره مشک غراوي و جوان ترين زائر 15 ساله تاج الدين محمديان از استان گلستان هستند./س

برچسب ها: حج ، دوستی ، مسلمانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.