سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

خاستگاه انقلاب اسلامی فرهنگ دینی و ارزشی است

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: خاستگاه انقلاب اسلامی که حوزه‌های علمیه است خاستگاهی برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزشی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام میر‌قسمت موسوی در مراسم افتتاح حوزه علمیه خواهران گرمی افزود:‌ نظام جمهوری اسلامی که مبنای آن انقلاب فرهنگی است امروز در سراسر دنیا حرفی برای گفتن دارد و در یک مدیریت جهانی سعی می‌کند دل‌ها را تسخیر کند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به افتخار جهان اسلام تشکیل شده به طوری که ما این اقدام مبارک را نتیجه مجاهدت امام راحل و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری می‌دانیم که تربیت یافته دامان حوزه‌های علمیه هستند.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس نهم افزود: در حالی که جهان اسلام به رستاخیز عظیم خود در پیوند امت‌های آزادیخواه ادامه می‌دهد عده‌ای با حرکت مذبوحانه سعی می‌کنند این انقلاب را با چالش مواجه کنند درحالی که خبر ندارند آهنگ خوش این انقلاب دل ملت‌های آزاده جهان را تسخیر کرده و حتی در قلب اروپا و امریکا شاهد دلدادگی به نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

منتخب مردم گرمی در مجلس در ادامه گفت:‌ بیش از 14 قرن است که ما در سایه اسلام و فقه اصیل به تحول عظیم خود در عرصه علم و فقاهت و بلاغت ادامه می‌دهیم و توانسته‌ایم در طول 14 قرن گذشته تمام هجمه‌ها را نیز خنثی کنیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.