سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

باند «شب پره» در سیرجان منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری یک باند سرقت از منازل سیرجان به نام باند «شب پره» خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهریار سعیدی امروز  از دستگیری یک باند سرقت از منازل سیرجان به نام باند شب پره خبر داد و اظهار داشت: یکی از مسائل مطرح در جامعه احساس امنیت در منازل است، این باند با شگردهای خاص خود طی دو ماه گذشته اقدام به سرقت‌های متعدد از منازل محله‌های مختلف داشته و تا کنون به 12 مورد آن اعتراف کرده است.

سعیدی ابتکار جدید این باند که باید مورد توجه مردم نیز باشد، اینگونه عنوان کرد و افزود: این باند پنج نفره یک خانم را همراه خود داشته و هنگام سرقت با پنج خودرو که یک وانت هم داخل آنها بوده است، هماهنگ می‌شدند و با بازگشایی قفل منازل که قبلا شناسایی و از مسافرت یا میهمانی آنان اطلاع داشتند، اقدام می‌کردند و حتی هنگام سرقت هم درب منزل باز و خانم به عنوان همسر خانه، ایاب و ذهاب می‌کرده تا کسی مشکوک به سارق بودن آنان نشود.

وی خاطرنشان کرد: با شکایت‌های متعدد مردمی پلیس اطلاعات انتظامی یا شگردهای پلیسی مخفیگاه آنان را کشف و تمام اعضای باند را دستگیر و مقادیر زیادی یخچال، تلویزیون و لوازم منازل از انبار کالاهای سرقتی آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی سیرجان از شناسایی و دستگیری دو سارق دیگر که اقدام به سرقت وسایل داخل خودروها می‌کردند، خبر داد و گفت: این سارقان نیز 20 روز پیش طی عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند که از زمان دستگیری آنان هیچ مورد سرقت داخل خودرو نداشته‌ایم.

سعیدی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و با همکاری و هماهنگی قوه قضائیه طرح مبارزه با حمل سلاح‌های سرد هم در حال انجام است که طی مدت یک ماه گذشته تعداد قابل ملاحظه‌ای سلاح سرد از نوع چاقو، قمه و تیغ کشف و افرادی هم در این زمینه دستگیر شدند./ج1

برچسب ها: کرمان ، سیرجان ، فرمانده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.