سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارجاع 48 هزار نزاع به پزشکی قانونی استان تهران در پنج ماه

در پنج ماهه نخست امسال 48 هزار و 46 نفر به دليل نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان تهران مراجعه كردند، درحالي كه اين رقم در مدت مشابه سال قبل 48 هزار و 539 نفر بود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پزشكي قانوني كشور، ميزان مراجعات نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان در پنج ماهه نخست سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل حدود يك درصد كاهش يافت.

از كل مراجعات نزاع در پنج ماهه امسال 31هزار و 849 نفر مرد و 16 هزار و 197 نفر زن بودند كه تعداد مراجعين مرد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل نيم و تعداد زنان دو درصد كاهش يافته است.

بر اساس اين آمار در پنج ماهه نخست امسال بيشترين ميزان مراجعات نزاع با 11 هزار و نه نفر مربوط به تيرماه بوده و پس از آن بيشترين مراجعات نزاع با 10 هزار و 127 نفر و 10 هزار و 98 نفر به ترتيب در مرداد و خرداد ثبت شده‌ است.

در پنج ماهه امسال نيز كمترين مراجعات نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان تهران با هفت هزار و 429 نفر در فروردين ماه گزارش شده‌ است. در ارديبهشت امسال نيز نه هزار و 383 نفر به دليل نزاع به پزشكي قانوني مراجعه كردند.

يادآور مي شود ميزان مراجعات نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان تهران در تير و مرداد امسال نسبت به سال گذشته به ترتيب، 9.2 و 4.2 درصد افزايش يافته‌است. نكته قابل توجه اينكه در تير امسال مراجعه زنان به مراكز پزشكي قانوني تهران به دليل نزاع نسبت به سال قبل 14.6 درصد افزايش داشته و از سه هزار و 299 نفر در تير سال گذشته به سه هزار و 781 نفر در تيرماه امسال رسيده‌ است. /ح

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.