سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس؛

اجرا با تدبیر اقتصاد مقاومتی منافع کشور را به همراه دارد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران در عرصه جهانی را حاصل تجربه‌های دوران دفاع‌مقدس خواند و گفت: درکشورهای دیکتاتوری تکیه‌گاه حکومت‌ها به قدرت نیروهای مسلح است اما در ایران اسلامی اتکا نظام به پشتوانه مردمی است.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ عبدالرضا عزیزی با گرامیداشت یاد شهدای دفاع‌مقدس و آرزوی سلامت برای جانبازان گرانقدر آن دوران، افزود: مسئولان اجرایی کشور در دوران دفاع مقدس به عنوان نیروی مردمی در صحنه جنگ بودند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در تمامی صحنه‌های مهم پس از انقلاب باعث شد تا دشمنان ایران اسلامی به خود جرات نگاه بر تمامیت ارضی کشور را ندهند.

وی حمایت‌های مردمی از نظام اسلامی ایران را پشتوانه اصلی کشور خواند و تصریح کرد: مردم در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن به ویژه در ماه‌های اخیر با حضور آگاهانه خود در عرصه‌هایی چون راهپیمایی روز قدس و محکوم کردن اهانت به پیامبر اکرم(ص)‌نشان دادند همچنان نظام از پشتوانه مستحکم مردمی برخوردار است.

عزیزی حمایت‌های مردمی از نظام را عامل تداوم انقلاب اسلامی خواند و تاکید کرد: جهان غرب و سلطه‌گر همواره به دنبال نفوذ در کشورهایی است که پشتیبانی مردمی خود را از دست داده‌اند.

وی پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران در عرصه جهانی را حاصل تجربه‌های دوران دفاع‌مقدس خواند و یادآور شد: امروز ایران با توکل به خدا و پشتیبانی مردم و تلاش متخصصان داخلی در زمینه توانمندی‌های هسته‌ای، ماهواره‌ای، سایبری و نانوتکنولوژی به پیشرفت‌های چشمگیری در سطح منطقه و جهان دست پیدا کرده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس با بیان اینکه در شرایط کنونی مسئولان باید با مردم صادقانه رفتار کنند، افزود: مردم در نظام اسلامی ایران ایرادی ندارند و هر ایرادی است از مسئولان است چرا که اگر مسئولان صادقانه مشکلات را با مردم در میان بگذارند و مردم را نسبت به این موضوع آگاه کنند که پس از جنگ فیزیکی، امروز زمان جنگ نرم و استفاده از حربه‌های اقتصادی است، مردم بار دیگر حمایت همه جانبه خود را نشان می‌دهند.

وی در اقتصاد مقاومتی ارز را عاملی برای واردات کالاهای ضروری دانست و گفت: اگر مسئولان از واردات کالاهای پرهیز کنند و با مردم صادق باشند، مردم هم از هزینه‌های غیر ضروری در زندگی خود پرهیز کرده و در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی کمک بسیاری می‌کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط کنونی مسئولان باید با مردم صادقانه گفت‌وگو کنند یادآور شد: با حمایت‌های مردمی اکنون نشانه‌هایی از شکست دشمن در جنگ اقتصادی به چشم می‌خورد و مقاومت در برابر توطئه‌های غرب همواره جواب می‌دهد./س

برچسب ها: مجلس ، دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.