سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

صبای قم با نظر استاندار با نفت بازی می‌کند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: صبا با نظر و تاکید استاندار قم ،در دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال برابر نفت تهران به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن رمضان بیگی اظهار داشت: پیریایی استاندار قم در جلسه عصر دیروز با باشگاه صبا تاکید کرد : صبای قم باید در دیدار عصر امروز با قدرت برابر نفت تهران بازی کند.
 وی ادامه داد: در این جلسه استاندار قم اظهار داشت: محیط فوتبال باید از درگیری ، چالش و حاشیه دور باشد. رمضان بیگی افزود : اگرچه معتقدیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، در حق باشگاه صبا کوتاهی کرده اند ولی برای اینکه مجموعه باشگاه صبا که همواره بر جوانمردی، فوتبال پاک و بدون حاشیه و چالش تاکید دارد ،در دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر فوتبال با نفت تهران بازی می کنیم. یادآور می شود: به دنبال چندین تغییر در زمان برگزاری دیدار تیم های فوتبال صبای قم و نفت تهران، از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال که منجر به ایجاد اختلال در تمرینات و برنامه های آماده سازی تیم فوتبال صبای قم شد، باشگاه صبا رسما اعلام کرده بود که در دیدار یکشنبه با نفت تهران حاضر نخواهد شد که این مشکل با نظر استاندار قم رفع شد و صبا از ساعت 17:25 دقیقه امروز به مصاف نفت تهران خواهد رفت./ب

برچسب ها: قم ، صبا ، استاندار ، مسابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.