سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امير قلعه نوعي به فکر شکايت از تراکتور سازي؛

50 ميليون از حساب مربي استقلال کسر شد

امير قلعه نوعي تحت شرايط خاص، از تيم تراکتورسازي جدا شد زيرا مسئولان اين تيم راضي به اين اتفاق نبودند اين در حالي است که در خصوص مسائل مالي سرمربي استقلال را دچار مشکلات جدي کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نوعي که منزل مسکوني اش در تبريز را تخليه نکرده است با مسائلي روبه رو شده است که همچنان وجود دارد و حل  و فصل نشده است.

اين مربي با عکس العمل مسئولان تراکتورسازي روبه رو شده است و اعلام کرده است که اقدام اعضاي اين تيم بسيار غير حرفه اي است.

زماني که مبلغي از حساب قلعه نوعي کشر شد وي تصور اينکه مسئولان تراکتور سازي در اين مورد اقدامي انجام دادند را نداشت اما وي دريافت که تراکتوري ها که در حال حاضر رابطه خوبي با وي ندارند قصد کردند اقداماتي را انجام دهند که امير قلعه نوعي به پولش نرسد.

گفتني است : منزل مسکوني اين مربي که همچنان با وسايل وي پر شده است، به مسئولان تيم تراکتورسازي رسيده است و اعضاي اين تيم مدعي شدند که سرمربي استقلال با شرايطي روبه رو شده است که نمي تواند به دريافت پول از تراکتور سازي مدعي باشد به همين دليل امير قلعه نوعي قصد دارد در اين خصوص اقداماتي را انجام دهد تا به پولش برسد زيرا وي معتقد است که يک فصل پرفراز و نشيب را در اين تيم پشت سر گذاشته و توانسته است تراکتورسازي را به مقام مورد نظر اعضاي اين تيم برساند، به همين دليل در خصوص دريافت پولش مدعي است.

شايان ذکر است،‌مبلغ 50 ميليون تومان از حساب قلعه نوعي کسر شده است و سرمربي استقلال قصد دارد اين موضوع را پيگيري کرده و به نتيجه مورد نظرش دست يابد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.