سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه صنعت آب و برق عباسپور:

دانشجویان این دانشگاه به راحتی جذب بازار کار می شوند

با توجه به ارتباط خوب این دانشگاه با صنعت، دانشجویان فارغ التحصیل آن به راحتی جذب بازار کار می شوند.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور میزبان دانشجویان جدید الورود به دانشگاه بوده است که ضمن معرفی دانشگاه ها مسئولین این دانشگاه برنامه های جهت آشنایی دانشجویان جدید الورود به این دانشگاه ارائه دادند.
 
افضلیان رئیس دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور افزود: در سال تحصیلی جدید حدود 300 دانشجوی جدید الورود به دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور آمدند که البته از این تعداد 700 دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی و 1500 نفر در مقطع کارشناسی و در 30 رشته محل به تحصیل می پردازند.
 
وی افزود: مهم ترین ویژگی فعالیت آموزش و پژوهش جهت دار است که امروزه یک نیاز در صنعت آب و برق تلقی می شود.
 
افضلیان با اشاره به ارتباط دانشگاه با صنعت اظهار داشت: دانشگاه شهید عباسپور توانسته ارتباط خوبی با صنعت داشته باشد چنان چه اساتید با تجربه در کنار این دانشگاه مشغول پروژه های تحقیقاتی هستند.
 
وی تصریح کرد: پروژه های تحقیقاتی و پروژه های دکتری از این دانشگاه استخراج می شود که البته اکثر این ها متناسب با نیاز صنعت است.
 
** شهرکي با ویژگی هوشمند انرژی با تراز انرژي صفر در دانشگاه عباسپور
 
افضلیان در ادامه تصريح كرد: ویژگی دوم فارغ التحصیلان این دانشگاه این است که دانشجویان فارغ التحصیل آن به راحتی جذب بازار کار می شوند.
 
وی به 38 طرح کلان ملی اشاره کرد و گفت: حتماً شما دانشجویان با مبحث پروژه های کلان ملی تا حدی آشنایی دارید از این 38 پروژه کلان ملی پروژه شبکه هوشمند انرژی با محوریت دانشگاه در حال بررسی است.
 
وی اظهار داشت: در کنار شبکه هوشمند انرژی شهرک هوشمند انرژی نیز ساخته می شود چنانچه در این راستا تفاهم نامه ای با وزارت نیرو به امضا رسیده  که این شهرک هوشمند انرژی به شهرکی با ویژگی هوشمند انرژی با تراز انرژی صفر ساخته شود./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.