سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

دفاع مقدس یك برهه افتخار آفرین در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده تیپ 71 پیاده مكانیزه ارتش مستقر در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: دفاع مقدس یك برهه ارزشمند و افتخار آفرین در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه امیر سرتیپ 'علی جلیلیان پور'گفت: این دوران مقطعی است كه مردم قهرمان ایران با رهبری امام (ره) توانستند با دشمن تا بن دندان مسلح و تجهیز شده عراق توسط ابر قدرت ها و 34 كشور حامی صدام، دشمن را مجبور به شكست و خارج شدن از خاك ایران اسلامی كرده و حتی یك وجب از خاك ایران اسلامی را در تسخیر دشمن باقی نگذارند.

وی تاکیدكرد: دفاع مقدس با تمام جنگ هایی كه در دنیا رخ داده فرق داشته و دارای مزیت ها و تفاوت هایی است كه از جمله این تفاوت ها، فرماندهی نیروهای مسلح ایران در دستان مرجع تقلید جهان تشیع حضرت امام خمینی (ره) بود كه بعد از صدر اسلام تاكنون سابقه نداشته است.
سرتیپ جلیلیان پور دلیل دیگر این نبرد مقدس را حضور گسترده و بسیج عمومی مردم و لبیك به فرمان حضرت امام (ره) دانست و اذعان كرد: در تمام سال های دفاع مقدس نیازمندی جبهه ها و یگان های نظامی به نیروی انسانی با حضور نیروهای مردمی و بسیج تامین شد.
وی گفت: مقام معظم رهبری كه در آن شرایط حساس بعنوان نماینده امام (ره) در شورای عالی دفاع بود با ارایه راهبردها در بالا بردن توان نظامی نیروهای مسلح موثر بود بطوریكه حضور معظم له در جبهه های جنگ، موجب تقویت روحی رزمندگان برای مقابله با دشمن بعثی شده و ایشان با بسیج امكانات عمومی و دولتی به جبهه های نبرد حق علیه باطل، موجب افزایش توان دفاعی و روحیه استكبار ستیزی رزمندگان شده بودند. /س


برچسب ها: کرمانشاه ، دفاع ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.