سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانيت وآموزش وپرورش طبيب روح مردم هستند

حضرت آيت الله العظمي ناصري روحانيت وآموزش وپرورش را طبيب روح مردم توصيف كرد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش سيدمجيد عامليان به همراه اعضاي شوراي معاونين اداره كل و روساي آموزش و پرورش نواحي شش گانه شهر اصفهان و جمعي از روساي داخلي اداره كل آموزش و پرورش در آستانه شروع سال تحصيلي جديد و هفته دفاع مقدس به منظور تجديد بيعت با آرمان هاي مقدس و روحاني نظام تعليم و تربيت و مقام شامخ علم و فقاهت و كسب فيوضات روحاني، به محضر حضرت آيت الله العظمي ناصري شرف ياب شدند.
براساس اين گرازش، در اين ديدار حضرت آيت الله ناصري اظهار كرد:همه ما مسووليم و در قبال اين مسووليت در قيامت از ما سوال خواهد شد.
وي روحانيت را مسوولين تبليغي و آموزش و پرورش را مسوولين تربيتي دانست و گفت:براي دو طايفه روحانيت و فرهنگيان اين مسووليت بسيار سنگين است و بايد در اين مقام طوري كار كنيم كه در محضر امام زمان (عج) شرمنده نباشيم.
حضرت آيت الله العظمي ناصري تصريح كرد:روحانيت و آموزش و پرورش طبيب روح مردم و دانش آموزان هستند و لذا در آموزش و پرورش معلمين بايد ذي صلاح باشند و با بچه ها كار تربيتي كنند تا ضمن اعتقاد شخصي خود به عقايد حقه ،دانش آموزان  را آموزش دهند.
در ابتداي اين ديدار سيد مجيد عامليان، مديركل آموزش و پرورش استان با ارائه گزارشي از وضعيت موجود آموزش و پرورش استان گفت: حجم فعاليت هاي آموزش و پرورش امسال نسبت به سنوات گذشته بي نظير بوده و آموزش و پرورش با اتفاقات تازه اي كه بسيار مبارك و قوي است كار خود را شروع مي كندكه تصويب سند تحول بنيادين آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه كه مورد تاييد رهبر حكيم و فرزانه انقلاب اسلامي (مدظله العالي) مي باشد و همچنين اجراي نظام آموزشي 3-3-6 از جمله اين اتفاقات است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.