سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

دانش‌آموزان بی‌بدیل‌ترین سرمایه نظام هستند

استاندار اردبیل گفت: دانش‌آموزان مستعد و با آتیه کشورمان بی‌بدیل‌ترین سرمایه این کشور در مسیر توسعه و پیشرفت هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد  در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دخترانه شهید عالی‌زاده روستای پرچین موران گرمی افزود : این سرمایه‌ها را باید قدر دانسته و در حمایت و هدایت آنها احساس مسئولیت و تکلیف کنیم تا شاهد هدر رفت این مجموعه ارزشمند نباشیم.

وی گفت : در جمهوری اسلامی ایران تمام منابع و امکانات نیز متناسب با این ظرفیت و سرمایه اختصاص یافته به طوری که تمام مسئولان و قوای کشور مصمم هستند در مسیر شکوفایی این استعداد حرکت کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اولویت برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات ما نیز در مسیر تعالی آموزش و پرورش قرار گرفته است، گفت : ما باید سعی کنیم حتی یک نفر نیز از تحصیل رایگان در آموزش و پرورش دور نماند چراکه ممکن است حتی یک بازمانده از تحصیل نیز امیر‌کبیری باشد که به سربلندی این کشور کمک کند.

نیکزاد افزود : این سرمایه‌ها برای خانواده‌های ما نیز ارزشمند است چرا که به یقین این جوانان و نوجوانان روزی به مدیران و خدمتگزاران صدیق نظام تبدیل می‌شوند که با تحقق اهداف سعی خواهند کرد کشور ما را سربلند کنند.

وی از مجموعه آموزش و پرورش، معلمان و مربیان دلسوز در تربیت شایسته نسل آینده قدردانی کرد و گفت: تنها شورایی که در استان برای ما اولویت داشته و تشکیل جلسات آن برای ما حائز اهمیت است شورای آموزش و پرورش استان اردبیل است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان از معلمان و خانواده‌ها خواست قدر این سرمایه‌ها را بدانند و زمینه تحصیل، ‌ارتقا و ترقی مدارج بالاتر آنها را فراهم آورند.

نیکزاد خطاب به دانش‌آموزان نیز بیان داشت: زمان به سرعت در حال سپری شدن است و این دانش‌آموزان هستند که باید قدر فرصت‌های پیش ‌آمده را بدانند تا بتوانند به یک نیروی متخصص و متعهد در اعتلای نظام اسلامی تبدیل شده و در خدمات‌رسانی ویژه در آینده موفق شوند.

وی افزود :‌ دانش‌آموزان ما امروز در سنگر علم و ادب باید فرصت استثنایی پیش آمده را در سایه نظام اسلامی بدانند و در تهذیب و تزکیه بیشتر کوشش کنند.

استاندار اردبیل گفت : امیدواریم روزی را شاهد باشیم که دانش‌آموزان این مدارس که خود سرما و گرما چشیده روزگار و سختی‌ها هستند در منصب اجرایی و مسئولیت قرار بگیرند تا به درد هموطنانشان بخورند.

نیکزاد در ادامه داد افزود : نظام و دولت از هیچ منطقه‌ و قشری غافل نیست بلکه سعی می‌کند به طور عادلانه و مساوی خدمات خود را ارائه کند.

وی در پایان سخنان خود همچنین یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران به ویژه شهید نوجوان مرحمت بالازاده را گرامی داشت و گفت: ما اگر امروز به راحتی و با عزت و افتخار زندگی می‌کنیم و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم همه در سایه مجاهدت شهداست/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.