سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حمله به ایران قطعاً نابودی کامل اسرائیل را به همراه خواهد داشت

فرماندار ملکان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:حمله به ایران قطعاً نابودی کامل اسرائیل را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، قاسمی با اشاره به حمایت های گسترده دنیای شرق و غرب از رژیم بعث عراق در حمله به کشورماناظهار داشت : رژیم صدام با حمایت شرق و غرب در 31 شهریور 59 و با هدف تصرف تهران به کشور عزیزمان حمله کرد ولی با فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی و حضور گسترده رزمندگان اسلام جنگ به نفع ایران اسلامی تمام شد.

وی از ایران بعنوان ابرقدرت منطقه ای یاد کرد و افزود: ایران اسلامی پس از گذشت 3 دهه از انقلاب و جنگ در عرصه های مختلف علمی ، اقتصادی ، نظامی به خودکفایی رسیده و در مقابل ابرقدرت ها ایستاده است.

وی با بیان اینکه برخی کشورها چشم دیدن موفقیت ها و پیشرفت های جوانان غیرتمند ایران اسلامی را ندارند تصریح کرد: همه توفیقات و پیشرفت ها مرهون منویات و هدایت های مدبرانه و دوراندیشانه مقام معظم رهبری می باشد.

وی به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به ایران اشاره کرد و اظهار داشت: 32 سال است آمریکا و اسرائیل با اربده کشی دم از حمله به ایران می زنند ولی توان این کار را ندارند چون می دانند ایران با عراق و افغانستان و سایر کشورها فرق دارد و این را هم می دانند حمله به ایران قطعاً با نابودی کامل اسرائیل همراه خواهد بود.

فرماندار ملکان بر برگزاری شکوهمند برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس آغشته به خون شهیدان است و همگان همانند حضور در جبهه ها باید در مراسمات این هفته نیز باشکوهتر از سالهای قبل شرکت کنند.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس گفت: مسئولین مربوطه باید از این اتفاق مبارک در جهت انتقال رشادت های رزمندگان اسلام به نسل های نوجوان و جوان استفاده نمایند.

در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار اکبری فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ملکان از برگزاری برنامه ها و مراسمات مختلف در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اولین بار مراسم سان و رژه با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و رژه نیروهای بسیجی در ملکان برگزار خواهد شد. /س

 

برچسب ها: حمله ، نابودی ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.