سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

هدف بازگشت آقازاده فراری در آستانه انتخابات مشخص است

معاون وزیر اطلاعات با بیان اینکه آقایی که سه سال پیش از کشور فرار کرده، زمزمه بازگشت سر داده است، گفت: معلوم است که این آقا امروز که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، با چه هدفی قصد ورود به کشور را دارد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، معاون وزیر اطلاعات در ششمین نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه پیام نور سراسر کشور با بیان اینکه دشمن به دلیل سیلی محکمی که از انقلاب اسلامی خورده همواره به فکر توطئه افکنی است، اظهار داشت: اوج این توطئه‌ها را در فتنه سال 88 مشاهده کردیم، البته بعد از شکست دشمن در فتنه 88، مقامات ارشد کاخ سفید و منطقه به این نتیجه رسیدند که شرایط برای براندازی جمهوری اسلامی در زمان کوتاه مدت امکانپذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: در این جلسات اقداماتی که باید علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دادند تشریح شد و در انزوا قرار دادن ایران و شدت بخشیدن به فشار تحریم‌ها در اولویت نخست این اقدامات قرار گرفت.

معاون وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن در راستای تحقق اهدافش دو بخش ممانعت از فروش نفت جمهوری اسلامی ایران و تحریم نظام بانکی ایران را آغاز کرد، یادآور شد: ما باید با از خودگذشتگی، ایثار و همدلی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهیم آنها اهدافشان را محقق شده ببینند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در موضع انفعالی قرار گرفته و خاکریز‌های خود را فتح شده می‌بیند، تصریح کرد: امروز مهم‌ترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان اقتصاد مقاومتی است.

معاون وزیر اطلاعات با اشاره به مدیریت دولت در بازار ارز گفت: دولت می‌گوید چرا باید ارز دولتی صرف ورود ماشین‌های لوکس و گران قیمت شود و یا فلان آقا با ارز دولتی به آنتالیا برود؛ امروز شرایط جنگ است و دشمن می‌تواند در همه جای کشور خاکریز ایجاد کند.

وی با بیان اینکه آقایی که سه سال پیش از کشور فرار کرده امروز زمزمه بازگشت سر داده است، اظهار کرد: معلوم است که این آقا با چه هدفی و امروز که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، قصد ورود به کشور را دارد.

معاون وزیر اطلاعات با بیان اینکه در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن اگر ببیند که ملت ما در موضع ضعف قرار گرفته، توطئه‌های خود را محقق شده می‌بینند و این امر می‌طلبد که ملت ایران با همدلی و هوشیاری کامل در برابر توطئه‌های آنها مقاومت کرده و آن را خنثی کند.

وی افزود: ما اگر می‌خواهیم به انحراف کشیده نشویم و راه را گم نکنیم نباید از مسیر ولایت خارج شویم./ج1

برچسب ها: قم ، معاون ، وزیر اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.