سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن‌های دهه كرامت در مترو

برگزاري نمايشگاه تابلو عكس پاناروما از حرم امام رضا(ع) ايستگاه‌هاي مترو

معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری مترو تهران گفت: همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) مترو تهران اقدام به برگزاری جشن های دهه كرامت کرده است .

جعفر‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: توجه به اهل بيت(ع) و شناسايي شخصيت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، ترويج و نهادينه كردن ارزش‌هاي موجود در سنت و سيره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از اهداف و اولويت‌هاي برنامه هاي اجرایی معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری متروی تهران در دهه كرامت است.  
وی اين دهه را فرصتي براي تبيين بيشتر موضوع امامت و ولايت خواند و اظهار كرد: جشن هاي دهه كرامت بايد موجب ايجاد فضاي نشاط و شادابي در جامعه و به خصوص شهر زیر زمینی كلانشهر تهران شود.
جعفري اضافه كرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه كرامت معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری متروی تهران برنامه‌های متنوع و جذابی را در تمامی ایستگاه‌ها و اماكن مرتبط با متروی تهران اجرا می‌كند.
معاون فرهنگي و اجتماعي شركت بهره‌برداري مترو تهران افزود: امسال نیز این برنامه‌های ویژه شامل برگزاری جشن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران با فضا‌سازي و محيط آرايي واگن‌هاي ويژه بانوان در یكصد قطار متروی تهران با مضامين مرتبط با عفاف و حجاب، محيط آرايي ايستگاه‌های مترو با اكران تابلوهاي هنري و با محتواي سخنان گوهر بارآن حضرت و برگزاري جشن ميلاد حضرت معصومه (س) با عنوان"خواهر خورشيد"در ايستگاه امام خميني(ره)در روز سه شنبه از ساعت 14 الي 16 برگزار خواهد شد.
جعفرپور با تشریح برنامه‌های اجرایی از سوی این معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهر زیر زمینی تهران گفت: اجرای موسیقی مناسبتی مذهبی، قرائت قرآن كریم، سخنرانی مذهبی، اجرای سرود از سوی گروه های هنری، شعر و مدیحه خوانی، تقدير از دختران برتر در زمينه علمي و ورزشي و اجراي مسابقه‌های فرهنگی و اجتماعی از اهم برنامه‌های اجرایی این معاونت در ایام یاد شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری از متروی تهران و حومه اظهار داشت: همچنین به مناسب ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) فضا‌سازي و محيط آرايي ايستگاه‌ها از طريق پخش صوتي و تصويري سرود و مولودي ميلاد امام رضا(ع)، اكران تابلو‌هاي فرهنگي با محتواي سخنان امام رضا(ع) و توزيع كارت پستال با محتواي زندگي نامه این امام همام و فضايل و احاديثی از ايشان از دیگر برنامه‌های اجرایی ميلاد این امام رئوف و مهربان است.
 وی افزود: همچنین برگزاري نمايشگاه تابلو عكس پاناروما از حرم امام رضا(ع) به همراه صلوات مخصوصه در ايستگاه‌هاي منتخب، توزيع بسته‌هاي هديه متبرك حرم رضوي با محتويات نبات، نمك، و برنج در ميان مسافرين، پخش صوتي و تصويري صلوات امام رضا (ع) در ساعت‌هاي معين در دهه كرامت از طريق سيستم هاي ايستگاه‌ها و برگزاري جشن ميلاد امام رضا(ع) با عنوان امام رئوف در ايستگاه ولي عصر(عج) نیز از دیگر برنامه‌های طراحی شده از سوی این معاونت است.
جعفرپور در پايان تصریح كرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن جشن میلاد هشتمین اختر تابناك امامت و ولایت حضرت علی بن‌موسی‌الرضا(ع) و معطر شدن فضاي ايستگاه‌ها، حضور چندتن از خدام رضوي در برنامه‌هاي معاونت پيش بيني شده است./ف
برچسب ها: عکس ، امام رضا ، مترو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.