سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهندس مرادی شهردار منطقه22 در جلسه با دبیران شورایاری و ستاد راهبری منطقه؛

مشارکت مردم در امور، حلال مشکلات شهر است

مشارکت مردم در امور، حلال مشکلات شهر است شهردار منطقه 22 در جلسه مشترک خود با دبیران شورایاری و ستاد راهبری منطقه گفت: مشارکت مردم حلال مشکلات شهر و موجب کاهش هزینه هاست.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران حسين مرادي  در جلسه ماهیانه دبیران شورایاری های محله ها و ستاد راهبری منطقه 22 با ارائه اطلاعاتی در خصوص پروژه های منطقه و تاکید بر اجرای همزمان پروژه های محلی و پروژه های فرا منطقه ای، گفت:اجرای پروژه های فرا منطقه ای به شکل گیری و اجرای پروژه های کوچکتر کمک می کند و ذینفعان این اتفاق شهروندان و ساکنان منطقه هستند.  
وي تصريح کرد:ادامه بزرگراه شهید خرازی در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد و از طریق این بزرگراه، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید حکیم، دسترسی شهروندان از غربی ترین نقطه به شرقی ترین نقطه آن میسر خواهد شد.  
وی با اشاره به اینکه اکنون 5 سرای محله در منطقه در دست احداث شده  افزود: هر یک از این سراها در ابتدا قرار بود در فضایی با وسعت 1800 متر مربع احداث شوند اما اکنون این مساحت برای هریک از سراهای محله های منطقه 22 تا 3 هزار متر مربع افزایش یافته است.  
شهردار منطقه 22 در بخش دیگری از صحبتهایش خاطرنشان کرد: برای تکمیل شبکه معابر و بوستانهای محلی با اجرای بازپیرایی، توسعه و تامین روشنایی آنها برنامه جامعی تدارک دیده ایم و سعی داریم از مشارکت خیرین نیز در احداث مدارس در محدوده منطقه کمک بگیریم.            
همچنين هوشیار معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در خصوص چگونگی برگزاری جشنواره شکوفا در منطقه همچنین نحوه مدیریت محله ها توضیحات کاملی را  ارائه کرد و سپس دبیران شورایاری های حاضر، نقطه نظرات و سئوالات خود را در این زمینه مطرح کردند.
جولایی نماینده ستاد راهبری و مشارکتهای اجتماعی محله (مدیریت محله) شهرداری تهران نیز در بخشی از جلسه ضمن پاسخگویی به سئوالات دبیران شورایاری های محله ها، با ارائه نکاتی درمورد نحوه فعالیت ، اداره و سوددهی سراهای محله همچنین چگونگی عزل مدیران محله ها گفت: « باید فعالیت به گونه ای باشد که سراهای محله سودده شوند و سعی شود تعامل مدیران محله و مسئولان شهرداری ارتقا پیدا کند./ف
برچسب ها: شهردار ، دبیران ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.