سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

روند بازسازي در مناطق زلزله زده قابل قبول نيست

نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شورای اسلامی، روند بازسازي در مناطق زلزله زده اهر و هريس را با اين وضعيت غير قابل قبول خواند و خواستار تسريع در بازسازي اماكن دامي و مسكوني شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، دكتر مسعود پزشكيان در بازدید از مناطق زلزله زده به همراه اكيپ كميسيون بهداشت درمان و جمعي از مسئولين وزارت بهداشت و درمان گفت: بايد با تفكر بسيجي و همت جمعي و بسيج امكانات تمامي نقاط كشور همزمان با هفته دفاع مقدس و همت جهادي با گسيل امكانات و تجهيزات در كمترين زمان ممكن بتوانيم روند بازسازي را در مناطق زلزله زده تسريع نماييم.

اين نماينده مجلس گفت: همچنانكه در دوران دفاع مقدس در لبيك به فرمان حضرت امام(ره) مردم به جبهه ها سرازير شده و سرنوشت جنگ را با حضور خود و تكيه بر ايمان و تقوي عوض كردند. امروز نيز يك همت عمومي لازم است كه همچون دفاع مقدس نيروهاي بسجي و تمامي ادارات متخصص در امر ساخت و ساز با حضور در مناطق زلزله زده با روحيه بسيجي در امر ساخت اماكن مسكوني و دامي روستائيان همت گمارند.

عضو كميسيون بهداشت و درمان با بیان اینکه به نحو شايسته از سوي اكيپ هاي بهداشت و درمان در مناطق زلزله زده خدمات ارائه مي شود گفت: با فرا رسيدن فصل سرما بهداشت مردم نيز به خطر خواهد افتاد و در اين چادرها هيچ كس ياراي تحمل سرما و سوز و گداز آن را نخواهد داشت.

وي، با انتقاد جدي از خرابي مراكز درماني در اثر زلزله گفت: عليرغم اينكه تنها دو سال از افتتاح بيمارستان هريس مي گذرد متأسفانه به علت عدم نظارت لازم بر امر ساخت و ساز اماكن درماني، آسیب جدی دیده اند.

وی با بیان اینکه ساختمان هاي عمومي در شهر هريس سالم مانده ولي بيمارستان هريس آسيب ديده است تاکید کرد: بايد با خاطيان و ناظران اين گونه ساختمانها برخورد جدي صورت گيرد/س

برچسب ها: روند ، بازسازی ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.