سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/رییس سازمان انرژی اتمی؛

دستاوردهای سازنده ایران در اجلاس آژانس بین المللی انرژی اتمی وین

رییس سازمان انرژی اتمی دستاوردهای ایران در اجلاس سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین را سازنده و مناسب اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس فریدون عباسی در حاشیه یازدهمین یادواره تجدید میثاق با شهدا و تجلیل از ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی در شیراز  گفت : امسال برای نخستین بار هیات جمهوری اسلامی ایران در قالب یک گروه تخصصی به این اجلاس اعزام و در تمامی کمیته ها و جلسات حضوری اثرگذار داشت .
معاون رییس جمهور افزود : گروه تخصصی اعزامی جمهوری اسلامی ایران با حضور فعال و اثر گذار خود اجازه نمی دهند چند کشور خاص در قطعنامه پایانی برای دیگر کشورها تعیین تکلیف کنند .
عباسی با بیان اینکه حضور هیات کارشناسی ایران موجب شد کشورهای خاص نتوانند نظرات خود را به دیگر کشورها تحمیل کنند گفت : چون برخی کشورها در موضوعات تخصصی انرژی هسته ای ضعیف تر هستند این امکان وجود داشت که برخی کشورها در قطعنامه آژانس با گنجاندن برخی مطالب و واژه ها منافع کشورهای دیگر را به خطر بیندازند که با حضور فعال تیم کارشناسی جمهوری اسلامی ایران و هوشیار کردن دیگر کشورها این موضوع میسر نشد.
رییس سازمان انرژی اتمی افزود : جمهوری اسلامی ایران در تمام کمیته های تخصصی حضور داشت و توانست نکات و موضوعات مورد نظر خود را لحاظ کند ./س

برچسب ها: دستاورد ، اجلاس ، وین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.