سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکری هاشمی خبر داد ؛

گره ترافیکی در روز اول مهر ماه نداشتیم

معاون حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به آغاز بار ترافیکی روز اول سال تحصیلی جدید از ساعت 6:30، گفت: خوشبختانه امروز گره ترافیکی خاصی در سطح شهر نداشته ایم.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداري تهران، سید جعفر تشکری هاشمی بامداد امروز در ستاد مهر و قلم در جمع خبرنگاران با اشاره به بار ترافیکی شهر تهران در نخستین روز سال تحصیلی جدید ، گفت : امروز در شهر تهران نسبت به روزهای مشابه افزایش نسبی بار ترافیکی داشتیم اما خوشبختانه گره ترافیکی و مشکل خاصی وجود نداشت تنها از ساعت 6:30 شاهد سنگینی برخی از معابر بودیم.
 وی ادامه داد : بزرگراه شهید حکیم ، شهید همت ، شهید نواب که در روزهای گذشته نیز بار ترافیکی سنگینی داشتند نیم ساعت زودتر از روزهای گذشته اوج ترافیکشان آغاز شد . همچنین خیابان های اطراف مدارس به دلیل توقف والدین دارای افزایش بار ترافیکی بود .
تشکری هاشمی با بیان اینکه انسداد ترافیکی در سطح معابر نداشتیم، گفت: واژگونی یک مینی بوس در بزرگراه شهید صیاد شیرازی که منجر به فوت راننده شد تنها حادثه مهم امروز بود و نابسامانی های ترافیک نسبت به سنوات گذشته کمتر مشاهده شد که البته باید قضاوت نهایی را در هفته بعد از آغاز مدارس انجام داد.
معاون حمل و نقل شهرداری تهران از افزایش 25 درصدی ترافیک با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: دو میلیون دانشجو و دانش آموز با شروع سال تحصیلی سفرهای روزانه خود را آغاز می کنند که در مجموع 30 درصد به حجم سفرها افزوده می شود.
به گفته تشکری هاشمی همکاری خوب پلیس ، مردم و نهادهای اجرایی سبب کنترل ترافیک و نبود انسداد ترافیکی در معابر پایتخت شده است.
وی با اشاره به اوج بار ترافیکی عصرگاهی گفت : پیش بینی می کنیم ترافیک عصرگاهی از 4 بعدازظهر آغاز و تا 6:30 بعدازظهر ادامه داشته باشد.
تشکر هاشمی با اشاره به افزایش ظرفیت خدمات رسانی مترو به 3 میلیون نفر در روز گفت : در ناوگان اتوبوس رانی 4 میلیون و 600 هزار نفر جابجایی داشتیم که با احداث خط بی آر تی 5 پیش بینی می شود این میزان به حدود 5 میلیون نفر افزایش یابد و سهم تاکسیرانی نیز از تردد روزانه تهران حدود 5 میلیون جابه جایی است./ف
برچسب ها: ترافیک ، مهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.